tisdag 6 januari 2009

SALSA, Chips & Morötter













Nu har jag gottat i mig massor gott!
Att dippa chips och grönsaker som man skurit till stavar, är ju aldrig fel..

Jag orkade dock inte gå till affären och köpa dip, men Salsa sås har jag alltid hemma =)
Jag älskar verkligen Salsa sås! Speciellt CHUNKY SALSA från "Santa Maria". Så jävla god!

De här Tortilla chipsen (även dom från "Santa Maria") älskar jag också!


Så det jag har gottat mig med till en film är just detta!

*Salsa sås
*Tortilla chips
*Morötter


7 kommentarer:

  1. du kan inte lägga lite en en burk och maila över ;P är riktigt sugen ;D jävla snö ;P

    SvaraRadera
  2. haha toppen ju ;D *väntar med dräglande mun* ;P

    SvaraRadera
  3. Gottegris...vad du ha vräkt i dig ikväll. Mackor och chips, dipp och lite grönsaker oxå...alltid något nyttigt...hahaha. Kraaaam

    SvaraRadera
  4. nee, jag var nog lite alkoholpåverkad :p
    ja rätt så lugn, men ändå lite vilt .. du? puss.

    SvaraRadera
  5. Till MAMMA:

    Haha jag vet :P
    Men varma mackorna åt jag ju för läänge sen.. väl?! hehe..
    Kraaaam

    SvaraRadera
  6. Tack för kommentaren! =) Försöker hålla igång som bara den nu! Känner mig jättemotiverad och det är kul =). Gick tom upp kl 7 imorse och gick en powerwalk m vovven. Och även en vid 11. Gött mos ;op.... Ja funderar på att dansa stilen Ragga och House. Känns som om det skulle kunna vara kul? Förhoppningvis =). Va du götta dej igår då! Mumma! Jag skall käka lite tacos o grejer från igår innan jag drar iväg till jobbet. Skall jobba natt idag och måste ladda vettu ;op hehehe... Hoppas du har en bra dag, kraam!

    SvaraRadera

ANONYMA kommentarer besvaras ej.