måndag 11 maj 2009

HURRICANE - MUSIKVIDEO - UTE NU!

MUSIKVIDEON till Hurricane
UTE NU!
-------------------
Kommentarer uppskattas om vad ni tycker.. :)



Video directed by: Lasha-Levan Tsikurishvili
3D Animator: Andreas Nordlund

Follow Sandra Gee ~ Blog
BTW
Som ni flesta säkert redan läst så har ju äntligen Linda Rosing gått ut med att hon och Peter Thelenius är ett par! De bor tillsammans och tydligen så väntas en Mini-Linda eller en Mini-Peter.
Och precis som jag skrivit för länge sedan, så har ju Linda och Peter dejtat sedan länge.. Alltså de dejtade även när Linda deltog i "Vem är den rätte för Rosing".
Just nu är de iväg på en semesterresa tillsammans..
Jag får ta och säga Grattis till dig Peter!
Hope to see you soon again.
//Sandra

38 kommentarer:

  1. som ja väntat =)
    hur bra som helst sjukt bra jobbat! =) låten e kanon bra den med hehe va kul att de går fint för er! =) ha en underbar dag ;) hopas vi ses snart igen de va ett bra tag en nu kraaamiz

    SvaraRadera
  2. HAha din gamle disco bula! Den va ju asa bra!

    SvaraRadera
  3. Grym video :).... Har ni gjort skitbra. Puss på er

    SvaraRadera
  4. HAHAHAHA....Glömde nämna när Andreas springer med klotlampan att han ser för härlig ut...hahaha

    SvaraRadera
  5. Grym video tjejen! Snygging där! ;o) Hur är det med dej?? Allt bra? Kraam

    SvaraRadera
  6. Riktigt nice video! Skitbra jobbat :)

    SvaraRadera
  7. Fasiken vad kul!
    As grym video och snygga effecter..och jäähäävligt snygga magmuskler hahaah(avis som attans =) )
    Grattis!!!!!
    Kramar
    /Cleo

    SvaraRadera
  8. Jättebra Sandra, snygg kropp om inte! Fan vad kul för er.. Grattis Grattis! Puss Puss Evelina

    SvaraRadera
  9. Riktigt nice video!Grattis Grattis!! Är alla Singlar??????????

    SvaraRadera
  10. Jocke Alström11 maj 2009 kl. 18:11

    Tim ser ju hur cool ut som helst!!!! Du är supersnögger som vanligt!!!!

    SvaraRadera
  11. Diggar verkligen din blogg fortfarande! (: Keep up the good work!

    Vill du, kan du vara med på min frågestund som jag just har startat på min blogg (: Är du nyfiken på nåt så fråga på!

    SvaraRadera
  12. Hallå tjejen!
    Vilken fart det var i den videon minsann!

    Har precis kommit hem från gymmet ocj plötsligt när jag står där o tränar mina biceps hör jag den välbekanta Hurricane i gymmets högtalare! Attans vad bra träningen gick då ;) Min förebild liksom är med på gymmet!

    Kram

    SvaraRadera
  13. Karro Winquist11 maj 2009 kl. 21:32

    Bra låt Sandra men du e ju grymt mkt snyggare utan de där lajja brillorna ;)

    SvaraRadera
  14. Skön låt och videon var med grym :D

    SvaraRadera
  15. heeeej stumpan!

    mm. supernajs musikvideo. bra jobbat.
    men paul tycker fortfarande att killarna "förstör" låtarna lite, att du sjunger bäst vill säga. ;) hihi.

    kramar

    SvaraRadera
  16. fy fan va bra videon är!
    kan fan inte sluta spela den!
    den kommer garanterat pumpas hela natten!
    sjukt bra jobbat asså!

    SvaraRadera
  17. Till MAMMA:

    Hihi Tack älskade Mamma! Ja visst ser han för go ut när han springer HAHAHHA :P

    KRAM!!

    SvaraRadera
  18. Till ANONYM:

    Tack så hemskt mycket!

    Hehe om vi alla 3 är singlar?... Hehe Det du ;)

    SvaraRadera
  19. Till JOCKE:

    Haha eller hur!! TIM ROCKS!!!!

    Åh Tack va go du är Jocke! Syns snart hoppas jag!

    SvaraRadera
  20. Till ANNA SMID:

    Åh TACK!!! =)

    Ledsen att jag inte svarar i din blogg, men du har skrivit i fel länkadress :s

    Hihi är det sanT!! Fan va kuL! Vilken gym tränar du på? Vad var det för radiokanal?
    Själv kom Hurricane på radio på mitt gym idag när jag tränade också.. hihi.. Det va lite kuL! =)

    Va duktig du är att du håller igång med träningen! ;)

    MVH
    Sandra Gee

    SvaraRadera
  21. Till KARRO:

    TACK gumman!! Hehe jag vet.. Det va videoproducenten som fixade dom glasögonen och ville att jag skulle ha på mig dom :P

    KRAM

    SvaraRadera
  22. Till ELIN:

    Skoj att höra!!! =)

    PUMPA på bara!! ;)

    Kram

    SvaraRadera
  23. TACK ALLA för era fina kommentarer! Glöm ej att kommentera på youtube ;)

    TACK!

    SvaraRadera
  24. Sjukt grym video :) och låten är awesome ;*

    SvaraRadera
  25. MYCK BRA LÅT,JAG KOMMER ,SÄTT IN DEN PÅ MIN BLOGG MED,SUVEÄN LÅT,NÄR JAG HÖRDE LÅTEN,RÖS JAG I KROPPEN HELA TIDEN,ÄLSKA SÅN MUSIK.KRAM ROFFE,PS HÄLSA DOM ANDRA 2 KILLARNA MED

    SvaraRadera
  26. GRATTIS till videon, hörde på ryktes väga att den var ute. Så snabbt som attan va de in på youtube och plocka in den på bloggen. Bra jobbat, keep up the good work bruttan =)
    Kram Marie

    SvaraRadera
  27. godmorgon. här skiner solen redan för fullt o jätte skönt ute. hoppas att du får en bra tisdag/ Micke

    SvaraRadera
  28. Ingen fara! (:
    Hoppas frågorna och svaren var roliga iaf! :p
    Jag gör så (:
    KRAM

    SvaraRadera
  29. gillar den verkligen ;D men är nog mycket för att jag gillar låten oxå ;P
    hur är allt annars då var ett tag sedan nu ;P?

    SvaraRadera
  30. Go Girl.. Riktigt bra.. *tummen upp*

    SvaraRadera
  31. Videon var väl helt ok, men låten känns 10-15 år gammal... rätt in i 90-talets hemska eurodisco.

    SvaraRadera
  32. Till ANONYM:

    Tack ska du ha! Hihi ja att låten känns 10-15 år gammal är ju för att det är en eurodiscolåt ;)
    Och euro är absolut inte hemskt! :) hehe

    Sköt om dig

    SvaraRadera
  33. tjo ho i sommarstugan. skit bra video!!! tack för kommentaren på min lilla blogg. lite nyfiken på hur du hitta mig där? =). ni får fortsätta göra bra musi. de ja har me er nu spelas istort sett 24/7 å min 2 åriga son dansar hela tiden te dom. keep up the good work

    SvaraRadera
  34. Helt kanon! bra tema fräcka färger. och ni gör den skitbra...btw till anonym--lyssna inte på Eurodance då helt enkelt...90 tals Euro var den bästa musiken, och den är på väg tebax de gillar vi eller hur Sandra?/vi hörs

    SvaraRadera
  35. Till ROFFE:

    Tack så mycket!!

    Hehe ja precis.. euron är påväg tillbaka! Ganska snart.. så jääävlar!! :P ;) haha

    SvaraRadera
  36. Kul att du stannade till på våran blogg.. Kollade in videon och japp, det var super!! keep up the good work!!

    SvaraRadera

ANONYMA kommentarer besvaras ej.