torsdag 22 januari 2009

BABY ALICE - Dreamhack 2007

***
Jag fyller snart år och tänkte bjuda på lite musik och annat runtomkring musiken de här dagarna tills min födelsedag =)

Här är ett gig med oss i Baby Alice från DREAMHACK Summer 2007

Vi hade inte gigat på länge och man var lite ringrostig i början hahaha, men det blev bättre som ni ser =)

Skulle jag/vi gå upp på en scen nu så är det stor skillnad kan jag säga :P haha



(HAHAHA Andreas, jag har aldrig tänkt på att du ropar till publiken: "Kom igen nu, nu har vi ett gympapass" HAHAHA)


Babyalice.se


bloglovin

3 kommentarer:

  1. Tycker du gör denna skitbra!

    SvaraRadera
  2. jag gillar verkligen er musik ;D
    Vilken dag är det du fyller år :)?

    SvaraRadera
  3. TACK Gumman!!! =)

    Idag fyller jag år ;)

    24 Januari

    SvaraRadera

ANONYMA kommentarer besvaras ej.