söndag 11 januari 2009

Barn Kalas!


Idag jobbade jag ju i studion. Först var det en möhippa, efter det var det ett barnkalas med 14 töser!

Härligt det är med barn va? =)




Den sötaste lilla flickan*
Hon var lite av en
"Jag-kan-allt"
flicka!


Riktigt söt och smart!




Här hade vi lite kul..

Den som hade roligast va kanske jag?! haha

Jag undrar vem det är som står längst bak och skrattar ihjäl sig?..

VA? JAG?? NÄ.. jo...



Här är barnen inne i studion!

Det blev till att skriva lite autografer idag =) Alltid kul att glädja människor! =)



Vi hade även en musiktävling, då inte alla kunde vara inne i studion och spela in samtidigt..

Vinnaren av tävlingen med ALLA rätt, var faktist födelsedags barnet.
Som då vann en dvd film och den senaste ryska samlingsplattan som jag är med på =)
Signerad såklart ;)

Tack för idag alla goa ungar! Hoppas det blir ett minne för livet*





MVH
Sandra Gee

bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ANONYMA kommentarer besvaras ej.