måndag 20 april 2009

SVENSEXA - Lördag 18/4 -09


Japp äntligen kommer bilderna från svensexan i lördags!

Här är då grabben som ska gifta sig (i bar överkropp).






Den ena brorsan, och vänner står och lyssnar och njuter av hans skönsång :P















Nästan hela gänget här tror jag.
Som jag sagt tidigare, ett härligt gäng!
Och sången var det roligaste jag hört på länge hihi. Inte sämsta, men roligaste!







Här nedan följer lite filmsnuttar ;)

Titta, Lyssna, Njut...!

Hans lillebror var det FINASTE jag sett! (Den mörkhåriga lillebrorsan, utan keps)
Jag blir såå förbannad på mig själv att jag är så mesig och feg!!? Varför pratade jag inte mer med honom för? Varför gav jag honom inte mitt nummer..???
Jag har jobbat under massa svensexor genom åren, men ALDRIG sett någon så vacker som den här killen! Har ioförsig inte sett någon alls som fångat mitt intresse och min uppmärksamhet under min tid på detta jobbet. Jag har ändå jobbat där i 2-3 år. Jag smälte! Kunde liksom inte ens titta i hans ögonen när vi väl pratade..* Åh jag blir så arg.. Varför vågade jag inte ge mitt nr för*
Follow Sandra Gee ~ Blog

Här är resultatet av hans sång =)

TACK & HEJ

//Sandra

10 kommentarer:

  1. Du kan säkert kliva in på bröllopet och uppvakta honom ;)

    SvaraRadera
  2. Till BAZE:

    Haha ja eller hur, som i en film ;)

    SvaraRadera
  3. Det kommer du kanske ;)
    Hittade føræsten sjukt massa bilder på dig och Andreas, erat upptrædande på Magaluf Reunion 2007.

    SvaraRadera
  4. Till BAZE:

    Mmm njae, den risken är ju ganska liten.. :(
    Men hoppas verkligen!!
    Jasså så du har vart på dom kryssarna?! =) KUL! Är det live foton eller mingel/galna foton? haha

    SvaraRadera
  5. oj.. du skrev ju att det va uppträdande-bilder haha.. dum jag är :s hahaha

    SvaraRadera
  6. Jag va bara med på den. Har haft jobb upp øver øronen, så jag har inte hunnit åka på någon mer Magaluf Kryss.
    Jag vet inte. Vi har sækert sprungit øver varandra någonstans.
    Hamnade på din Blogg av en slump før ett ganska långt tag sedan, och efterssom jag kænner Andreas (Tears) så tænkte jag att det kan vara intressant och se vad du ær før någon.

    SvaraRadera
  7. Ja, det är inte lätt sånt där... jag är också svinblyg.. men det har blivit bättre nu, men när det är mycket folk, då är jag tyst... det blir lättare om man bara är 2 =)

    Det är möjligen inte så att lilla Sandra blev lite kär? ;) hihi

    SvaraRadera
  8. Till JOHAN:

    Hihi nej det är inte lätt alls :(

    Jasså.. ja tro det eller ej, jag är faktist också blyg. När jag tycker om någon så blir jag jätteblyg. Speciellt innan jag lärt känna personen riktigt. Just därför jag sällan ens kommer till stadiet då man dejtar eller till och med blir tillsammans :S hehe
    Det är något jag måste lära mig! Speciellt vid ett sådant här tillfälle.. Då måste man ju ta vara på chansen, annars är det kört. Då jag säkert aldrig träffar på honom igen.. :(

    KRAM

    SvaraRadera
  9. Jaha, efter detta inlägg så vet nog lillebror vad du tycker om honom....Så du får väl se om du får nån respons från honom....hihihi
    Lycka till ;)

    SvaraRadera
  10. Till MAMMA:

    Hahahha ja* Tack! :)

    SvaraRadera

ANONYMA kommentarer besvaras ej.