onsdag 25 mars 2009

Musikvideo - Hurricane


Åh äntligen fått ett datum!
Den 4 April ska vi spela in musikvideon till Hurricane! =)
Och den 8 April släpps singeln!


Fan va kul det ska bli, rent ut sagt!! :P
Videon kommer bli grym! Så glad är jag!


Nu är det verkligen dags att börja träna riktigt hårt och bra! Äta bra och allt! Tråkigt att det här jävla influensaviruset inte försvunnit än.. Men det kan jag inte tänka på nu.. TRÄNA TRÄNA TRÄNA Sandra!! hahaha


Jag MÅSTE komma i mina kläder som jag inte kunnat använda på 1 år drygt!!

SHIT det är bara 11 dagar kvar..!

KLICKA på BILDERNA för att komma till våran hemsida..

Follow Sandra Gee ~ Blog

16 kommentarer:

  1. Du fixar det gumman, håller tummarna ;)!!!
    Ät rätt, drick mycket vatten, se till att få din sömn, ta promenader och träna på..
    Ser fram emot att få se videon sedan =D!!!

    Krameli kram Sanna

    SvaraRadera
  2. Aaa, vad kul...hoppas den blir kanon :))

    SvaraRadera
  3. åå ;( aa men vad bra att du gjorde mål iaf! :D hänt idag?
    kram

    SvaraRadera
  4. Wohooo fan va kul! Jag är helt säker på att du kommer var SKITSNYGG i videon! Lycka till och krya på dig snygging!

    SvaraRadera
  5. Ååh, spännande att spela in en musikvideo!

    sv: Ja, mitt namn är då Dennis, blir 18 fyllda till sommaren och jag kommer ifrån Piteå men har flyttat ner till Uppsala för att gå på IT-multimedia-musik linjen.
    Jag spelar gitarr i ett nystartat hårdrocksband och spenderar mycket av min tid till att spela gitarr och umgås med polare, och självklart älskar jag att gå på spelningar, både större och lokala.
    Där kanske du får en liten uppfattning om vem jag är och vad jag gör!:)

    SvaraRadera
  6. Ja håret kostar väl en del. Eller det beror helt på hur mkt du ska sätta in. Om du bara ska ha tjockare så behöver du ju inte alls lika mkt som jag... jag brukar sätta in 70-80st och det kostar allt mellan 600-800kr för mig.
    Sen kanske någon hundring om jag skulle sätta in det, men det går ju att diskutera :)
    Får jag se ett gig så gör jag det säkert med glädje gratis. haha.

    FAN VA ROLIGT MED MUSIKVIDEON! Har sagt åt Andreas flera gånger att jag vill vara med, men han bara är tyst. tror det betyder ett nej. haha.

    Ni kommer bli grym i videon! :)

    SvaraRadera
  7. Till MAMMA:

    TACK Mamma! Det hoppas jag med! Fast, klart att den kommer bli kanon! :)

    SvaraRadera
  8. Åh, vad häftigt!
    Kram

    SvaraRadera
  9. okej :) nej tagit det lungt och köpt en tröja ;) godmorgon förresten ^^
    kram

    SvaraRadera
  10. Hallå där :) Jag har precis laddat upp massa kläder på min outlet där jag säljer både skor, accesoarer, kläder och blandat.. snart tänkte jag även börja att lägga upp smycken :)

    Http://lisettee.blogg.se/outlet

    Här ovanför ser du direkt adressen till min outlet, hoppas du hittar något.. skriv en kommentar om du finner något du är intresserad av :) kram lisette !!

    SvaraRadera
  11. Ja videon kommer nog bli läcker! ska bli kul att se sen!

    Ja men självklart ska vi fixa ditt hår sen, det håller ju i några månader om man sköter det bra så det kommer bli jättefint! :)

    Inte hört ngt om kryssningen?

    Kram

    SvaraRadera
  12. ja jag gör ju de hehe hittar du något så säg till :)

    SvaraRadera
  13. Det låter skönt =). Och vad kul med en musikvideo, den måste jag ju se =P. Kram

    SvaraRadera
  14. aa det är bra! ^^ görs?
    kram

    SvaraRadera
  15. Vad är det för adress till magaluf då? jag ska tammefan bomba dom med önskningar efter er! haha :D

    Jajjemän, snart blir man 23... vill inte bli äldre nu ;)

    SvaraRadera
  16. haha, kanon! i will do it :D

    SvaraRadera

ANONYMA kommentarer besvaras ej.