torsdag 7 maj 2009

BABY ALICE - LIVE - FINLAND - ÅBO

BABY ALICE TILL FINLAND



http://www.radelle.com/




Nästa Fredag 15/5 sätter så då Baby Aliceflygplanen mot Finland och vårens första Gig i Finland.
Första anhalt är Turku/Åbo. Tillsammans med finska dansakten DACIA (längst till vänster på bilden ovan) och dansgruppen PLAYERS (i mitten på bilden ovan) så hoppas vi på underbart väder och en suverän öppning på våren hos våra grannar i öst!
Vidare väntar sedan gig med bland andra Scooter, Waldo's People, Pandora med flera i just Finland.

För mer info: Baby Alice Blogg

Follow Sandra Gee ~ Blog

17 kommentarer:

  1. Fan vad kul så glad för din skull ;D

    SvaraRadera
  2. Ja, visst är låten skön :) Hardstyle är inte helt fel :) Idag blir det städ och grejer, morgonpromenad om en stund också :) Ska du göra?

    SvaraRadera
  3. heeeej gumman.

    gud va roligt att läsa att det går bra för er. hörde faktiskt er låt på radion i helgen. :)
    neradio.se

    kramar sandra

    SvaraRadera
  4. Nu får du in och kik! säg till om de e något ja missat =) KRAm

    SvaraRadera
  5. Heej! :)

    Bara bra med mig, nybliven singel och det är ju alltid lite ovant, men annars så.. :)

    Hur är det med dig?? KRAM

    SvaraRadera
  6. Klart det är jobbigt o lite ledsamt ibland, han var ändå lite av min trygghet här i Göteborg.. Men jag ska nog klara mig själv också!! :)

    Berätta, vad händer i ditt liv? :) Kram

    SvaraRadera
  7. Den 16 är den inflyttnings-/födelsedagsfest hos mig. Ni är alla välkomna, synd att ni är upptagna!

    SvaraRadera
  8. Tack så mkt :) Hoppas det gick bra på gymmet. Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  9. Vad kul för dig, Sandra! Är så glad för din skull! Ska bli skitspännande att få se videon!!

    Kram Kram Evelina

    SvaraRadera
  10. JAg vet inte riktigt jag heller, jag hoppas inte heller att det blir svenne banan.

    Får sitta och youtuba lite ikväll och se om man hittar något som kan tänkas bli något

    SvaraRadera
  11. Hej alla Snyggingar!

    Just nu har jag en fantastisk tävling i min blogg!

    Var med och TÄVLA..

    ..om en plattång täckt med swarovski kristaller..

    ..till ett värde av 1995 kr.

    Det är bara EN dagar kvar tills en vinnare dras så passa på.

    För att komma till tävlingen klickar du bara på länken nedan!

    SISTA CHANSEN NU! Lycka till!

    --> http://www.sandracarlsson.blogspot.com/

    SvaraRadera
  12. 8 månader höll det, inte så jättelänge ändå, men tydligen nog för att man ska sakna det iaf. :) Har bott i Gbg ungefär lika länge, har några få men nära vänner och jag träffar säkert fler snart!! :)

    Vad mysigt att du ja.. vågar inte skriva mer! Är iaf alltid lika mysigt i början! :) Hoppas det blir nåt bra då!

    Ska genast springa o köpa skivan, hade inte en aning om att det kommit en ny Absolute Dance. Gud va kul att Ni är med där! :D

    Stor kram!

    SvaraRadera
  13. Hoppas det blir kul! =)

    Kram

    SvaraRadera
  14. Det finns ingen "sommar plåga" som jag har fastnat för. Däremot så har jag fastnat för
    liz meyer - all i want... Den tycker jag e riktigt bra

    SvaraRadera
  15. Scooter? TA MED MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIG!!!!! Mina barndomsidoler! ME LOVE!
    Åååååh, tryk ner mig i din resväska!!

    SvaraRadera
  16. DU ÄR EN TROGEN BLOGGVÄN, SOM ÄR DUCKTIG PÅ ATT BLOGGA.INTE ALLA SOM DU SOM LIGGER HÖGT PÅ LISTORNA,SOM SVARA MIG.FÖLJER DIG GÄRNA I BLOGLOVIN.KRAM

    SvaraRadera

ANONYMA kommentarer besvaras ej.