onsdag 14 januari 2009

Kommentar 3, till Mamma

***

Till MAMMA:

mm jag kände att detta var nyttigt att få ur mig..
Och det är säkert nyttigt för dig att läsa också..*


När du skriver om morbror Jimmy så kommer jag

och tänka på när han stod vid Jonas grav vid begravningen..

han fick panik och sprang iväg och grät i massor* :(

Jag sprang efter honom och kramade honom..
hela hans kropp skakade fruktansvärt mycket.

Han kunde knappt gå, och höll på att ramla flera gånger* =(



mmm jag vet att Jonas är på en bättre plats nu*
Men jag saknar honom här iaf*


Älskar dig Mamma!


bloglovin

5 kommentarer:

  1. sv: Jo, den gick super bra faktiskt! :) Riktigt härligt.
    Roligt att också din träning gick bra! Vad tränar du då? :)

    Okej, ska kika in där någongång och höra lite då ;)
    Hoppas du haft en jätte bra dag! KRAM!

    SvaraRadera
  2. Ja, jag kommer oxå ihåg när han gick iväg, stackarn visste inte vad han skulle ta vägen. Jag fick nästan panik när jag såg honom, ok jag fick nog panik :(( Klart vi saknar Jonas det kommer vi alltid att göra men han har det bättre nu :)

    SvaraRadera
  3. de är skönt med baggy ;D nice att veta att det fanns någon tjej som mig som gick med häng haha ;D hehe nä som du säger kan man inte tro det å bilderna här ;P men sen i vissa bilder ser man den där lite kaxigare stilen ;P.
    det är helt enkelt skönare att gå i mer "lediga" byxor ;P man blir väl kanske pojkflicka när man umgåts med mest pojkar när man var liten, och även i tonåren var det mest killa jag umgicks med dom är så mycket lättare att förstå sig på en tjejer ;P men deras snack gjorde mig till singel i många år med haha ;P
    Jo man ska skita i vad andra tycker det är ju inte mitt problem om det är nåt med mig dom stör sig på ;) och man orkar inte tänka så mycket på vad andra tycker har nog med bekymmer med annat ;P

    Btw kanske därför vi har skrivit så mycket här för att vi är rätt lika ändå ;P

    Ja det var verkligen skönt att få skriva till någon som inte kände honom men har varit med om nästan samma sak lixom! och trårar fölls här med både när jag skrev det om farfar i bloggen och det om Anders.

    SvaraRadera
  4. När du är inne och redigerar din profil så finns det ett textstycke till höger... mitt i där finns koden :)

    SvaraRadera
  5. Till MAMMA:

    Ja det va lite läskigt att se hans reaktion.. =(

    Mm jag vet* :(


    KRAM

    SvaraRadera

ANONYMA kommentarer besvaras ej.