tisdag 6 januari 2009

Äntligen slut!


Äntligen slut på dem helvetes långa arbetsdagarna!!! =)

Jag säger inte att det inte var kul.. för det var det i det stora hela.. men det va ju sjukt långa arbetsdagar,.. och plus att jag hade otur att ha feber och världens huvudvärk hela dagarna..

Förutom halva dagen idag, då jag knaprat i mig massa värktabletter och koffeintabletter, för att bli av med huvudvärken och för att hålla mig vaken (Då jag inte dricker kaffe).


Äntligen är allt strax som vanligt igen.. då jag kan sätta igång med träningen! Om jag inte är helt slut imån, så ska jag äntligen dra till gymet igen! Va ju ca 3 veckor sen sist :(


Och på onsdag börjar innebandyträningen igen! =)


Godnatt och Puss på er!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ANONYMA kommentarer besvaras ej.