onsdag 14 januari 2009

Ok Katten!

***
Hej sötnöt.
Jag känner på mig att du verkligen behöver träna idag.. och läste i din blogg nu..
skulle igentligen åkt iväg till ett möte nu..
men blir lite sen.. för jag slängde ihop både gym och innebandy grejerna för att ta med mig..
Annars hade jag tänkt att åka hem mellan mötet och innebandy träningen ikväll..
Men du behöver träna! Så jag tränar med dig innan innebandyn! ;)
Men vi tränar kl 17:00.. Hoppas det funkar för dig.. Vi kör Pyramiden idag också då det blir smidigast för mig.. Hoppas det är ok också? hehe..
Puss på dig Katten!
bloglovin

3 kommentarer:

  1. okej där ser man:D jag har också spelat alla positioner, men fastnat som forward nu;)melike!

    SvaraRadera
  2. WIC (warberg IC)

    själv:D?

    SvaraRadera

ANONYMA kommentarer besvaras ej.