lördag 10 januari 2009

Möhippa & Barnkalas

*
Just nu är jag i studion och jobbar värdinna på en möhippa.
det är ganska lugnt just nu, dom är inne och sjunger och har det trevligt!

Senare idag kommer 14 små söta barn, så då blir det barnkalas! =)
Ska bli kul att köra lite lekar med barnen och höra dom sjunga! =)
Jag älskar verkligen barn!

Så fort möhippan är klar så är det dags för att blåsa upp massvis med ballonger!!
Jag kommer bli hur yr som helst haha!

Kanske tar några kort på barnen och slänger upp här ikväll eller nåt!

bloglovin

9 kommentarer:

  1. sv: tack du, snällt sagt :)
    Roligt att du får träna nu igen! :) Gick det bra på träningen?

    Ska gå och lyssna på din låt nu. :)
    ha en jätte bra helg!
    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Låten summertime var ju stört härlig! :D
    Perfekt sommarlåt! :)

    SvaraRadera
  3. tjenixen =) Allt bra me dig gumman?

    Puss

    SvaraRadera
  4. haha om du isf länkar till min blogg ;)

    SvaraRadera
  5. Jag är besviken på denna metod :/ jag vart sämre idag :/

    SvaraRadera
  6. låter som om det varit en trevlig dag nu iallafall ;D

    SvaraRadera
  7. får titta på repris eller liknade :)

    hade du kul idag i studion? PUSS

    SvaraRadera
  8. hej :D Sandra. det e Denise från kalaset här:) tack för att du kunde komma och vara med. Det var superkul <3 hoppas låtarna blev bra på cd:n Har du msn?? kan jag få den om du går med på det. Jag och pappa kommer till Fredrik på torsdag för att hämta skivorna. kan Fredrik ge mig din msn om du går med på det då? :) kramar från Denise!

    SvaraRadera
  9. Till DENISE:

    Hej tjejen!
    Va kul att du hittade min blogg =)
    Grattis igen på födelsedagen, hoppas du gillar skivan du fick!

    Kul att ni/du hade skoj på kalaset idag =)
    Hoppas att det blir ett minne för livet för dig!
    Låtarna blir nog jättebra tror jag! Det lät ju bra när ni spelade in, så ännu bättre blir det när ni får skivorna ;)
    Ja jag har msn.. är inte online så ofta.. men ibland :) Du kan få min msn, men du når mig smidigare här via bloggen =)
    msn är: sandra__gee@hotmail.com (2 st understreck)

    Kram på dig tjejen! Och hälsa familjen!

    Mvh
    Sandra Gee <3

    SvaraRadera

ANONYMA kommentarer besvaras ej.