måndag 19 januari 2009

1 till

***
Åh en till prenumeranT! va kuL! =)
TACK!!
bloglovin

3 kommentarer:

  1. Hahah eller hur! :P Vad hittar du på en sånhär grå måndag som idag då? :P

    Kram

    SvaraRadera
  2. Haha ja. Det är verkligen himla patetiskt när hon sitter och trackar ner en tjej som är dubbelt så ung som hon själv. haha =)Men det är väl avundsjuka som speglar sig

    SvaraRadera
  3. jo det var lite fräckt att vi såg den ;P
    jo då min lördag var rätt trevlig ändå min pappas fru fyllde ju år så hennes älsta son och hans flickvän var här och henne har jag inte träffat sen i sommras så det blev att sitta och snacka massa skit och ha allmänt trevligt :) annars så gjorde vi inte mycket mer ;P men det är ju mest som vanligt måste nog börja hitta på lite med mitt liv ;P men som sagt det är svårt när ekonomin tryter med men till sommaren ska väl förhoppningsvis det mest lösa sig när det gäller den biten om jag kan hitta mig ett sommar jobb om inget annat blir det jordgubbar i år igen haha ;P

    kram!

    SvaraRadera

ANONYMA kommentarer besvaras ej.