fredag 9 januari 2009

BlondinBella i Lets Dance

HAHAHAHA


Alltså jag är så spänd inför Lets Dance som börjar nu strax! Som jag ska titta på tillsammans med min älskade syster.. och stoppa i oss lite godsaker o njuta av BlondinBellas sjukt dåliga och otighta dans hihi :P


Jag har knappt tittat på Lets Dance förr.. men i år måste jag titta då hon är med, och efter att man sett den här videon som försmak till Lets Dance så vill man VERLIGEN titta! HAHAHAHA

Media har vinklat det till en "Blondin Kamp" mellan "Laila Bagge" (Från IDOL Juryn) och Bloggerskan "BlondinBella".. Och ni kommer skratta ihjäl er hihihi :P

Laila Bagge verkar dock hur grym som helst! =)


Ni mååste klicka er in på den här länken till aftonbladet.
Där är video om "Blondin kampen"!

http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/article4148638.ab


PS. Kommentera gärna om vad ni tycker? Håller ni inte med? haha


bloglovin

2 kommentarer:

  1. heey! japp kollade det :) men jag missade vem som åkte ut. började sappa runt :P

    SvaraRadera
  2. Hon var grymt dålig på sin dans :( Blev faktiskt till och med besviken, haha. Men Bagge var ganska duktig iaf :)

    SvaraRadera

ANONYMA kommentarer besvaras ej.