fredag 9 januari 2009

Musiktävling


***

Haha en video snutt från nyårsafton :P


Jag sitter ju hemma hos Pernilla nu.. vi har varit och gymat idag..

Vi tränade ben. Stenhårt tränade vi! Jag kommer inte kunna gå imorgon, då jag även tränade första innebandy träningen på länge, igår. HAHA.


På den här datorn funkar ju mina videos.. det gör dom ju inte hemma på min dator just nu.. då den inte är ok efter kraschen..



jag bjuder på 1 snutt från nyårsafton, då vi lekte en rolig musik tävling :P



bloglovin





Jääääklar vilken tid det tog att ladda upp..!!?

***

3 kommentarer:

  1. Det var en ny version av Paradise City XD ^^

    Ahh jag är fortfarande lite dålig :/
    Jag gör allt jag kan med chans på att bli så bra som möjligt tills imorn :P ^^

    Kram

    SvaraRadera
  2. Måste ha vart skitskoj ^^ Skumtden är ju inte värsta lång :S


    Jag ska till göteborg sen ska jag hämta en kompis på flygplatsen sen ska vi troligtvis in i gbg igen och träffa en annan kompis :P
    Jag har hört allt annat, men varför skulle det hjälpa att trycka mella fingrarna ? :S xD aldrig hört talas om xD haha

    Kram1

    SvaraRadera
  3. HHAhah ahh filmen är ju inte ås lång:P ^^
    :D:D


    Hahhaa okej! fan för dig om det inte funkar (A) xD ^^ Ahh ska börja med det på direkten! :P Tack!! kram

    SvaraRadera

ANONYMA kommentarer besvaras ej.