torsdag 15 januari 2009

Aj mitt knä =(

Jaha.. idag gymade jag med Pernilla! Och jag hade världens träningsvärk från träningen igår då jag och Nadja tränade armar..


Idag tränade jag och Pernilla rygg... och då använder man mycket armar.. fy fan säger jag bara! haha!
(Inte jag på rygg-bilden)


Direkt efter gymet hade jag innebandy träning..

Träningen var skitskoj idag! Mycket spel =)
Dock så kände jag av mitt knä ganska mycket idag :( Tråkigt som FAN!!

Det högg till massvis med gånger.. så till slut fick jag ta det lite lugnare..
Även när jag bara joggade så knakade det och sånt i knät :(

***
Imorgon har vi våran första match efter jul uppehållet..
Jag blev uttagen till matchen även om mitt knä är dåligt..

Jag hoppas knät inte känns alls imorgon*
För isf ska det bli sjukt kul att spela match igen!

Jag älskar att spela match! :P

bloglovin

1 kommentar:

  1. Det var så lite ;D
    msn så klan vi chatta där lite? :)

    SvaraRadera

ANONYMA kommentarer besvaras ej.