söndag 4 januari 2009

PIXBO - Helsingborg



Efter jobbet idag, så stack vi till SKANDINAVIUM och tittade på Elit Serie Match mellan PIXBO & Helsingborg.
Pixbo vann ju självklart ;)







Det va sjukt länge sen jag var och tittade på innebandy såhär faktist!..


Men det var kul, förutom att jag höll på att somna i första perioden..
Plus att jag hade sån sjuk huvudvärk. Det hade jag ioförsig mer eller mindre hela dagen.. Och mycket värre var det igår :(




Rätt kul, för den här matchen slog innebandyn's publikrekord i Sverige! =)

Någonting mellan 8000 & 9000 satt i publiken..!









Man såg en hel del folk som man inte sett på några år.. Då man inte vart så aktiv med innebandyn i ett antal år..










I sista pausen kom det in tjejer och dansade DiascoDans :P
ÄLSKAR deras dräkter hehe :P
Nu ska jag decka, upp tidigt imån :s

2 kommentarer:

  1. eller hur, haha! :D vad gör du?

    SvaraRadera
  2. okaaj :d sov gott då =) jag gör inte så mkt, degar mest fyfan för mig ^^ kram!

    SvaraRadera

ANONYMA kommentarer besvaras ej.