onsdag 1 april 2009

Fullt upp!

Follow Sandra Gee ~ Blog


Hej idag har jag gjort massor känns det som.. fast ändå inte... Det blir mer att göra imorgon.


Idag har jag iaf slängt massa gamla saker i en container från förådet.. sedan har jag jobbat.. sedan hälsat på en söt vän.. sedan tränat på gymet och bastat i 1 timma! Jag höll på att dö!!! Sen solade jag också haha.. Efter det så gick jag förbi till Nadja för att kolla på nya kläder hon köpt!


TACK för lånet Nadja :)



Imån ska jag möta upp 2 av mina lagkamrater från innebandyn för att hämta lite smycken som de designat åt mig till musikvideon! =) Sedan ska jag förbi en affär och köpa lite annat! Sedan ska jag få mina fula naglar fixade, så att jag ser ut som en kvinna.. Sedan ska jag träna på gymet! Säkert något mer jag ska göra imorgon som jag glömt av just nu! HAHA det är rätt mycket i mitt huvud just nu, blir lätt snurrig :P





LÄNGTAR som fan tills lördag! Ska bli så kul att spela in video! Sedan blir det övernattning på hotell! Men innan läggdags så blir det utgång för att fira och ha lite skoj, efter videoinspelningen! :P





GODNATT*

6 kommentarer:

  1. Ja jag ska försöka lägga om kost och träning lite närmare sommaren. Älskar mat för mycket för att kunna dra ned på vissa grejer :P Men förstår att du vill vara i tipptopp tills på lördag. Gu vad roligt ni kommer ha! Såg ni ska ut sen, fusk :D

    Vad blir det för kläder då?

    SvaraRadera
  2. sv: oki , va duktig du är som har varit och verkligen hållt det med hela tiden :)

    SvaraRadera
  3. heeeeeeej gumms!
    ja det var det. har haft lite mycket. och nu ska jag köpa ny bil också. :)
    allt är bara fint här, som du förstår. :) med dig då? är allt bra?
    önskar dig lycka till med videon. hehe. :)
    min pojkvän tyckte du hade fin röst förresten, han ville jag skulle säga de så du fick bra självförtroende inte för videoinspelningen. :) pussar

    SvaraRadera
  4. du är i fullgång ser jag ;D vad kul att ni ska spela in en video ;D väntar med spänning för att få se den ;D hoppas du inte sliter ut dig bara ;)

    SvaraRadera
  5. Det var en del, ja =P

    SV: Ja, jag är ganska smal.. är en sån där som inte går upp ett gram oavsett hur mycket man käkar...

    Ja, det blev ganska långt.. har du läst hela? Om inte så gör det! =)

    SvaraRadera
  6. Jag hoppas a det går bra på Lördag. Fan vad kul för er. En dröm va? Lovar att köpa singlen sen.

    Vilka härliga kort på dig och Emma, riktigt snygga ju!

    Kram mig

    SvaraRadera

ANONYMA kommentarer besvaras ej.