måndag 6 april 2009

Musikvideo info


Förlåt att jag inte skrivit på ett par dagar. Men har ju vart iväg på musikvideoinspelning i helgen.. Kom hem sent igår, och var helt slutkörd!

Nu är det så att det är många som frågar mig hur det gått och annat om videon, så jag tänkte att jag skriver om det här!

Jag kan börja med att säga att allt gick kanonbra! Det var svinkul! Samtidigt som vi alla var sjukt trötta! Blev en hel del energidricka kan jag lova haha :P

Inspelningen tog hela dagen.


Vi var på plats 08.15
Satt i sminket 09:00
Börja shoota 10:00
Sedan spelade vi in hela dagen och kvällen! Vi var väl klara kl. 23.20 ca

Kanske slänger upp lite smakprov från "behind the scenes".. Men annars så ska väl videon vara klar om ca 2 veckor :)

Follow Sandra Gee ~ Blog


En av dansarna ;)


Andreas shoot..


Glöm inte av att kika in på "Baby Alice bloggen" ;)



*

9 kommentarer:

  1. sv: jo för att du ser så himla ung ut :)
    trodde du var 19-20 år ;)

    SvaraRadera
  2. riktigt nice ;D väntar med spänning på resultatet ;D ska börja prenumerera på baby alice bloggen oxå ;).

    sv; alltså metro funkar för det mesta bra iallafall, och jag är rätt så nöjd, och sedan kan man ju faktiskt tjäna pengar på den om man nu klarar gränsen på 5000 besökere en gång ;P men oftast funkar den iallafall :)

    SvaraRadera
  3. Fan va kul!!
    Önskar dig all framgång!
    Kram

    SvaraRadera
  4. sv: så klart du ska :)

    haha ne,ne är bara 17 år :)

    SvaraRadera
  5. Åh, vad spännande det ska bli att se resultatet!

    SvaraRadera
  6. heeej gumman jo med mig är de fint,o med dig är de kalas förstår ja =) hehe spännande o se när videon kommer ut pussss o kraaaam

    SvaraRadera
  7. sv: Ja, det var riktigt roligt faktiskt !
    Hade lite svårt att komma på vad jag skulle vara bara för killen som höll i maskeraden hade valt sporttema och jag är inte så sportig av mig, hehe :P

    Vad gjorde du i helgen ?

    mvh

    SvaraRadera
  8. sv: Hehe, njae jag gick dit i mina crosskläder :P Ville inte lägga ut en massa pengar på att köpa sportutrustning bara för en kväll så jag körde på något som redan fanns i garderoben. Blev rätt uppskattat ändå :)

    Åh, det låter grymt kul ! Ska absolut kika på det.

    kram

    SvaraRadera

ANONYMA kommentarer besvaras ej.