fredag 24 april 2009

FEST och innebandy i helgen

Hej. Ja igår va det innebandyträning som sagt :) Hade verkligen fått tillbaka lusten att träna! Och just därför gick det svinbra! Jag fick fram talanger i mig som jag inte använt sedan elitserie-tiden förr :) Vissa dragningar, finter, passningar, avslut kan verka så enkla! Men ändå så förbannat bra helt enkelt! ;)


Imorgon har vi ju 2 matcher. Men jag kommer bara vara med på andra, då den första är 10.00 på förmiddagen. Då sover jag garanterat, om inte så är jag iaf bakfull eller tillochmed fortfarande full då! :P

Min vän Nadja fyller ju år idag, så här ska det festas!! =)

På söndag har vi 2 matcher också.. Dom ska jag nog kunna vara med på båda =)

Idag har jag tillbringat dagen på balkongen hittills:) Första dagen jag solat utomhus iår :)

Snart är det dags att laga till lite mat. Och sen ska jag möta upp syrran och göra några ärenden, för att sedan stressa in i duschen och fixa oss.
Kl 18.00 ska vi vara hos Nadja :) LÄngtar tills ikväll faktist!

GRATTIS på födelsedagen Nadja!! ÄNTLIGEN är vi lika unga igen ;)
Här är Nadja och jag på min födelsedagsfest :) Hahaha NEJ Nadja är inte ledsen, hon har bara skrattat ihjäl sig =)

Follow Sandra Gee ~ Blog

3 kommentarer:

  1. Jo jag älskar att träna =) kram

    SvaraRadera
  2. Ja, sola är inte fel det =) I Tyskland kunde man gå i T-shirt hela dagarna =)
    Kram

    SvaraRadera
  3. snygg blogg du har.ha de bra dag.kram rolf

    SvaraRadera

ANONYMA kommentarer besvaras ej.