lördag 25 april 2009

Slottskogen eller inte..?

Vilken snurrig dag!

Jag hade sviinkul igår! =) Slänger upp lite bilder ikväll eller imorgon från det.
Vaknade bakis idag mellan syrran och Nadja.. SNACKA OM VARMT! ska aldrig mer ligga i mitten haha!
Sedan bar det iväg till Slottsskogen, men vi tog ett stopp på Linné först för att äta pizza :)
När jag sitter där och väntar på pizzan så ringer Dandy kl. 14.30.

"-Tja va gör du?
-Jag sitter och väntar på en pizza, sen ska vi till slottskogen :)
-Eehhh ok? Du har inte råkat glömma att du ska jobba i studion idag kl 15.00?
-OOOOJ, jo fan, det hade jag glömt helt.. Shit jag kommer!"

Haha så det va bara att dra iväg till studion, just nu sitter jag här.. Det är en ganska lugn möhippa här.
Jag slutar 16.30 och då har jag sjukt bråttom hem!
PACKA Matchkläderna och stressa iväg till innebandymatchen som börjar 18.00!!

Stress stress, jag är så himlans snurrig haha!


Follow Sandra Gee ~ Blog

5 kommentarer:

  1. Ah, shit vad kul! :) Ja det förstår jag absolut att du är. :) Hmm.. Min dröm angående jobb är polis. Har inte riktigt nått dit.. ÄN... :)

    SvaraRadera
  2. Haha, snyggt Sandra, snyggt! =P

    SvaraRadera
  3. Grym blogg måste jag säga:)

    SvaraRadera
  4. Attans då! ja va i slotskogen igår jag! =) swaaaiinn trevligt! Men allt för mycket folk va!

    SvaraRadera
  5. Lugnt:) vi har samma intresse ser ja med:D innebandy hehe!=) Ja din blogg var intressant ja lägger till dig på mina länkar:D du kan ju alltid kika in igen du med:D / Anna

    SvaraRadera

ANONYMA kommentarer besvaras ej.