torsdag 2 april 2009

Konstig känsla


Igår kväll lade syrran ut lite av mina möbler på blocket. Redan imorse så ringde en dam och ville köpa mina 2 st antika sminkbord/toalettbord


På ett sätt är det skönt att fått undan dom.. men mest känner jag mig faktiskt lite ledsen. När vi flyttade dom från platsen de stod på så kändes redan då en saknad* haha.. Lite löjligt.. Men jag har ärvt båda 2 från farmor, som för det första är ganska dålig just nu* :(


Och det vita sminkbordet har jag haft sen jag var litet barn. Har haft det i mitt sovrum i hela uppväxten. Det bruna fick jag senare av farmor. Tror jag fick det när jag flyttade in i den här lägenheten för 7 år sen. Det är i den spegeln jag alltid speglat mig och övat sång framför m.m haha.. Det är en konstig känsla och känns jobbigt att gjort sig av med dom faktist! :(


Follow Sandra Gee ~ Blog

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ANONYMA kommentarer besvaras ej.