onsdag 22 april 2009

Jag måste..!!


Åh jag måste verkligen se till att komma igång med träningen igen! Komma iform! Inte för att jag redan tappat formen kroppsligt.. men insidan.. jag har ingen ork, kraft eller vilja eller lust..


Jag tog ut mig rätt rejält veckorna innan vi spelade in musikvideon. Så efteråt var jag helt off.. Och är fortfarande??.. Jag har inte tränat sedan den 2 april?? Förutom 2 innebandyträningar..


Nä fy skäms Sandra!! Imån ska jag och syrran iväg och köpa present till Nadja som fyller år på fredag! Då blir det självklart fest!! Men efter vi köpt presenten så ska jag fan dra till gymet! Pumpa lite.. Sola..


Sedan på torsdag så är det innebandyträning. Dit ska jag fan också haha..

fredag är det fest!!

Lördag har vi 2 innebandymatcher

Söndag även då 2 innebandymatcher

JAPP nu jäklar ska jag sätta igång! Träna mer, äta lite bättre! =)


Såhär såg min mat ut innan videon haha.
Det är alltså kyckling som gömmer sig under den goda sörjan ;)




PUSHA MIG GÄRNA!! Jag behöver det känner jag..


Nu ska jag sova! Godnatt*

Follow Sandra Gee ~ Blog

4 kommentarer:

  1. Aldri gillat inebandy men e de matchdressen du har på dej där?

    SvaraRadera
  2. Vet ju att du kan köra stenhårt ju! Har ju dessutom dig som träningsförebild: så tränar inte du behöver inte jag heller träna! Eller?! Nu kör vi stenhårt så blir vi snyggast på beachen i sommar! Synd bara att jag ligger så långt efer dig...
    Kram

    SvaraRadera
  3. Tja Sandra! Vore kul om du la upp vad du käkar så att man får lite tips och motivation... Jag är kass på att äta rätt...

    :)

    SvaraRadera
  4. Hm, jag borde också röra mig lite.. i helgen är det 3 veckor sedan senaste goalballen och efter den träningen har jag bara gått lite och så... inte bra... hehe

    Men nu kör vi på, lets train! =)

    SV: Ja, det är nog sant.. men oavsätt så känns det förjävligt när det tar slut... =/

    SvaraRadera

ANONYMA kommentarer besvaras ej.