torsdag 2 april 2009

Kommentarer?

Shit min dator är helt cp!
Loggas ut och in ur internet var 10:e sekund?!!

Till er som skrivit kommentarer till mig idag och inte fått svar.. hör av er då.. För jag har svarat flera gånger om.. men jag loggas ut ur internet hela tiden, så jag vet inte om mina kommentarer postades alls eller om dem postades tusen gånger om?! hehe

SHIT va svårt det är att skriva! Jag fixade ju naglarna idag.. och dom är lite långa haha.. träffar fel tangenter hela tiden haha :P

Annars så har jag fått allt gjort idag som jag skulle, förutom träningen tyvärr.. :( Det hanns inte med!
Men ska träna imån! I promise! ;)
Sista dagen imån, för på fredag åker jag. :)

Kanske kanske blir innebandyträning imån med. Vi ska ha retro-innebandyträning imån. Vi ska alltså spela massa korta matcher och vi ska vara klädda i gammaldags klädstil hahaha! Kan bli kul.. Det blir troligtvis vi mot tränarna elelr något hehe :P Men vill inte pajja naglarna innan videon. Oc dem är rätt långa.. så få se hur det går?!

GÖTT att HV71 vann idag!!!

Efter hockeymatchen tittade jag och syrran på film! De va trevligt!

Nu är det dags för mig att gå och lägga mig och ladda batterierna inför morgondagen, då jag också har mycket att hinna med!

*Godnatt* Follow Sandra Gee ~ Blog

3 kommentarer:

  1. Bild på naglarna vore kul!
    Och bilder från retroträningen oxå för den delen!
    Visst är HV 71 bara för himla bra?!

    SvaraRadera
  2. Snygging Snygging! Sexiga kläder låter helt rätt :) kommer bli så jädra bra de där! :D

    Längtar tills man får se resultatet!

    Kram

    SvaraRadera
  3. näe men jag är inte heller i kanonform...dröjer nog länge dit för min del ;)
    Fick hem mina efterlängtade klänningar nyss. Men man inser verkligen att man inte får ha tuttar för att kunna ha dagens kläder. This suck!
    Finns bilder på bloggen. Haha.

    Kram!

    SvaraRadera

ANONYMA kommentarer besvaras ej.