onsdag 29 april 2009

Fest, Cup och Guetta


Åh vilket underbart väder det är idag!

Typiskt bara för att jag ska vara inomhus och städa idag :(

Sedan ikväll blir det innebandyträning.

Imorgon så kommer Andreas från Baby Alice och Joel till mig i götet! Då blir det fest kan jag lova! Det är några vänner till mig som har fest på Gamleport imorgon. "CLUB SAO" heter festen! Det är bara att komma förbi ;)

På fredag sen så ska jag spela 2 innebandymatcher.. tråkigt nog ganska tidiga matcher.

Vi spelar nämligen CUP i helgen också!

13.30 spelar match i LundbyStrand.
15.30 spelar match, även den i LundbyStrand.

Sedan blir det nog lugnt på fredag kväll..
På lördagen blir det också fullt upp! Först ska jag jobba i studion.

12.00 Jobba i studion.
17.45 ska jag jobba på cupen och ha hand om Speedshootingen.
19.50 spelar match i Kärra Sporthall.
21.00 kanske sitta i sekiteriat i Lundbystrand om jag inte löses ut av tränaren för att spela match sent.
23.00 Spela match i Kärra Sporthall.
24.00 STRESS hem, fixa iordning mig för att sedan dra till Trädgårn och se GUETTA troligtvis!

Haha såhär ser min helg troligtvis ut!

Follow Sandra Gee ~ Blog

2 kommentarer:

  1. Jag kommer tydligen att gå på fest på fredag, annars blir det lugna gatan här hemma med vovvarna :) Är vädret fint kan man ligga på gräsmattan och dricka öl hela helgen. Av ditt schema att tyda så kommer du att ha en hel del att göra i helgen. Hoppas att du får väldigt roligt :) Kram

    SvaraRadera
  2. Lycka till på kuppen! =)

    SvaraRadera

ANONYMA kommentarer besvaras ej.