torsdag 23 april 2009

Teaser..

Hej! Idag fick vi se en teaser till musikvideon! Den blir grym!
Troligtvis släpps teasern i dagarna :)
Vi fick även se ett utkast av hela musikvideon.. Det ser riktigt bra ut! Svinskoj!
Videon kommer troligtvis vara klar ca den 30 April.. Och släpps strax därefter.




Förövrigt så har jag iaf tränat idag.. Eller tränat och tränat.. det blev lite sent. Saker och ting kom imellan. Så det blev ganska sen träning, och jag hade hunnit bli ganska seg när vi kom till gymet. Så jag solade solarium. Men hann ändå med 2 axelövningar innan hemfärd :)




Hmm.. Vart har alla muskler tagit vägen?..


Min mat idag :)


Follow Sandra Gee ~ Blog

7 kommentarer:

  1. skönt med träning =) kraaam sötiiis

    SvaraRadera
  2. Du har ju muskler gumman! Du måste ge mig bilderna på mig me Hihi

    SvaraRadera
  3. fan Sandra snart tar du mig i armbrytning /// GaZ

    SvaraRadera
  4. Härligt!
    Hr ofta tränar du?? E det bara på gym eller kör du nå mer?

    SvaraRadera
  5. Till GAZ:

    Hahaha ja eller hur! Just nu ser jag knappt några muskler.. men dom ska tillbaka.. tro miG! ;) Och DÅ då tar jag dig i armbrytning ;)
    Inte för att armbrytning handlar om styrka utan de handlar ju om teknik :P

    KRAM på dig Gazen!

    SvaraRadera
  6. Till PERNILLA:

    hihi tack.. lite har väl alla människor.. men jag ska ha tillbaka de muskler jag hade innan ;)

    Jag försökte skicka bilderna till dig på msn tidigare.. men du verkade aldrig sitta vid datorn.

    PUSS

    SvaraRadera
  7. Jo det var dom och är även nu. Dom bor tillsammans.

    Jag är bruden han hade precis innan linda

    SvaraRadera

ANONYMA kommentarer besvaras ej.