tisdag 31 mars 2009

5 kilo på 1 vecka!

Hej!

Jag är så glad!!

Jag har lyckats gå ner 5 kilo på en vecka :)

Inte genom bantning utan jag har tränat effektivare och ätit rätt.. Har inte ätit kolhydrater, inte socker. Utan jag har ätit mycket protein och grönsaker och frukt (Banan).

Jag har fått sådan kick av det här! Mår så bra! Kanske kan se riktigt het ut i musikvideon iaf :P

Jag har blivit både smalare, fastare och brunare HAHA =D

-------

Igårkväll efter gymet så började syrran pyssla här hemma. Bytte gardiner och sådant, så möblerade vi om lite smått! :) Blev jättefint!

Sedan tog vi tag i förådet. För där behövdes det verkligen rensas!

Vi är dock långt ifrån klara, men Vi hade iaf en kväll ute i trappuppgången igår Hahaha. Vi satt där i drygt 2 timmar hehe :P Kollade igenom kartonger med gamla foton, gamla skolsaker, gamla brev och gamla låtar jag skrivit både som barn och tonåring! m.m.. Det var svinkul! haha!

BTW vi hittade bibeln också, 2 st :P


Här kommer lite bildbevis ;)






Syrran har lite svårt att förstå innehållet :P












Nu har hon fattat poängen ;)












Jag får conection :P












Intressant!



Follow Sandra Gee ~ Blog

10 kommentarer:

  1. HAHAHAHA...Ni är tokiga ;)

    SvaraRadera
  2. Haha va ni e söta!! ?=

    Grattis till de 5 kilona som e borta! =)

    SvaraRadera
  3. Till MAMMA:

    Hahaha ja vi är ju dina döttrar ;)

    SvaraRadera
  4. sv: ja eller hur :D oj fem kg på en vecka, hur gjorde du de? i need to know

    SvaraRadera
  5. Shit, ja, gå ner behöver då inte jag i alla fall =P snarare tvärtom =)

    Kul med gamla saker sådär! =)

    SvaraRadera
  6. shit! fem kilo! :P
    jag går då bara upp i vikt pga all styrketräning :( men sen äter jag väldigt onyttigt också. haha.

    SvaraRadera
  7. GRATTIS! Fyfaaaaaaaaaaaaaaaan va gött!! =D
    5kg på en vecka är ovanligt. Visserligen mest vätska but who the f*ck cares? =D

    Hehe.. japp *försöker le*. 7kg. Eller ja, 8 men gått ner ett helt kilo. Haha. Sen när vet jag inte, blev lite förvånad iaf.
    Som tur är så har jag kvar symmetrin och kroppen är fortf timglasformat. Men det känns inte kul ändå.
    Vätska, fett och muskler är vad jag gått upp av. HAHA! Det ääääär en aning lamt men.
    Iaf. Har ju en ny super PT nu med 7ton licenser inom kost och träning.
    Skall bli spännande!

    Hur har det gått med mupp-barna utanför ditt fönster?=)

    Trivs du bra på jobbet?

    Vad spännande med musikvideo. Vart spelar ni in den?

    Hepp. Behöver fixa recept till träningsprofilens receptbank nu.. behöver lägga mig! 9 minuter kvar tills det är lagligt att gå och lägga sig =)


    Kraaam!

    SvaraRadera
  8. Vad duktig du är! Själv har jag så himla dålig karaktär när det gäller mat (för fika är väl mat...) Men nu kanske jag kan ha dig som väldigt br förebild och skärpa till mig?! Åt ju iaf en rätt så ok frukost i morse. Att det sen bjöds på prinsesstårta på jobbet var ju inte mitt fel!

    Kram

    SvaraRadera
  9. shiiiit. Bra gjort med 5 kilo ;O :D

    SvaraRadera
  10. GRATTIS till - 5kg. Ska testa göra så oxå. Ha en trevlig vecka *vink*

    SvaraRadera

ANONYMA kommentarer besvaras ej.