tisdag 28 april 2009

Nadjas födelsedag


I fredags fyllde ju Nadja år!
GRATTIS till dig söta!

Kvällen var riktigt kul!
Vi började hemma hos Nadja för att
sedan bege oss till stan!


Nadja & Jag




Älskade Hanna var även med!
Svinkul love!



Hanna, Syrran, Jag






Haha läckert Hanna ;)




Hanna, Syrran, Jag







Själklart så var Andy med! =)
En underbart go kille som kommer
från Vaggeryd, precis som jag!
men som nu bor i Göteborg.
Då måste vi ju passa på att umgås såklart!
När vi ändå bor i samma stad!


Jag & Andy



Ja lite armbrytning blev det också!
Tro det eller ej, men jag vann över
alla jag mötte :P
Förutom Andy då. Jag vann över
honom, fast det var lite fusk ;)



Jag & Syrran





Det ser kanske inte ut som att jag
är i överläge här..
Men det blev jag ganska snart
efter att bilden togs!
Tråkigt att det inte fastnade på bild :P
Bröt arm med syrran 2 gånger faktist
då hon trodde att hon kunde ta mig på
andra försöket. Men nej ;)
2 raka vinster till mig där, hihi :P



Hela Goa gänget
förutom födelsedagsbarnet som
står bakom kameran.
Kanske inte var så smart..







Här är födelsedagsbarnet med!








Likaså här!
Grattis åter igen Nadja!
Och Tack alla för den kvällen!
Jag hade svinskoJ!
Och framförallt så hade Nadja skoJ!

Follow Sandra Gee ~ Blog

5 kommentarer:

  1. Jaa spelar i Nässjö, men tyvärr vare nog sista säsongen, vi kan inte får ihop ngt lag till nästa säsong!

    Det blir nog att festa på valborg:) Händer för din del då? :) Ta hand om dig ! kram!

    SvaraRadera
  2. Jodå, det är bara fint här :) Tänkte bara höra hur det var. Har inte läst eller kommenterat så mycket hos andra den sista tiden så jag kände att jag ville höra av mig :)

    SvaraRadera
  3. Okej, ja det ser ut att ha varit kul i fredags iaf. :)
    Nja, jag vet inte än. Pluggar ju uppe i Östersund och alla verkar ha planerat att åka hem under valborg. Alla utom jag och nu är det lite för dyrt att åka bara för en helg. Men men, något ska man väl lyckas hitta på.. :) Själv då? Några planer?

    SvaraRadera
  4. Ser ut som en supernice kväll!

    SvaraRadera

ANONYMA kommentarer besvaras ej.