fredag 17 april 2009

MARTINI = PUSS

Som sagt jag var ju i Vaggeryd över Påsk!





Här är jag utanför sporthallen där jag tillbringat MÅNGA timmar och dagar i min uppväxt!!










HJORTSJÖSKOLAN. Här gick jag i skolan i mellan och högstadiet. Bilden är på mellanstadiets byggnader.









Sedan blev det utgång även på söndagen!
Jag, Mamma, Syrran och Sassa tog oss lite fördricka hemma i kvällssolen innan vi begav oss till en pub som heter MARTINI i Vaggeryd.

Denna afton var det trubadur där!
Alltid lika trevligt med trubadur :)

Mamma och Syrran





Väl inne på Martini!
Syrran och Jag









Godingarna Elise och Sassa












Självklart kom min gamla klasskamrat Simon förbi för att umgås =)

Simon och Mamma









Elvis var visst på plats också..
Jag såg även en cowboy haha!









Sedan dök en charmerande kille upp från ingenstans.. :)
Han lyckades charmera mig! Men även Mamma :P
Han fick oss att skratta en hel del! =)






Ååh en puss på kinden är ju aldrig fel :)
Se så passionerat han ger pussen hehe
Själv fick jag också en lång, mjuk, blöt puss på kinden ;)
Synd att det inte fastnade på kort bara..

Ett perfekt slut på kvällen måste man ju erkänna! =)





Självklart åkte jag och syrran förbi och sa Hej till våran bror Jonas, innan vi åkte hem mot Göteborg på måndagen.


*Saknar dig Älskade Jonas*


Follow Sandra Gee ~ Blog

9 kommentarer:

  1. Ha en trevlig helg!

    Ps: jättefin sten!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jaa gud vilket slut på kvällen..hahahaha men det va trevligt hela kvällen, Tack mina söta flickor, alltid lika roligt att gå ut med er...puss o kraaam

    SvaraRadera
  3. Till MAMMA:

    Hahahahhaa ja det var det!
    Tack själv älskade Mamma! Alltid lika kul att komma hem till dig, och att gå ut med dig!
    Puss & Kram

    SvaraRadera
  4. SV:
    Eller hur den är skit grym:) nej det är inte jag på bilden, de är en tjej från england som gjort den.. kolla hemsidan Polyvore.com. Man kan göra både kollage med kläder eller bara konst :)

    KRaam

    SvaraRadera
  5. SV:
    Hehe..
    I helgen jobbar jag som bartender på en krog här i hem trakerna och så blir det en hel del repning till både dop och en annan spelning:)
    Själv då ?
    KRAM

    SvaraRadera
  6. Härligt med en massa bilder =)

    SvaraRadera
  7. kille som charmerade på dig och din mor ser störtförälskad ut, hihi.

    SvaraRadera
  8. Ooooh, det var ju inte fel det ;)

    SvaraRadera

ANONYMA kommentarer besvaras ej.