tisdag 14 april 2009

Göteborg & Vaggeryd

Jag har vart hemma i Vaggeryd!! =)

Men innan dess så var jag ute och festade i göteborg i fredags med en innebandykamrat! "Kulan" som vi kallar henne. Matilda heter hon! Det va svinskoJ! Vi hamnade på en gayklubb.



JAG


KULAN


--------------------------------

På lördagen mådde jag mindre bra hehe.. Men iaf, då ringer min telefon. Det är Pappa. Då visar det sig att han är i Göteborg över dagen och undrade om vi kunde träffas och äta något i stan :)

Självklart säger jag! Och så kom jag och tänka på att syrran är i Vaggeryd och jag har för en gångs skull ingenting att göra under påskhelgen.. Så jag frågade pappa om jag kunde åka med han till Jönköping (där han bor). Och det var klart att jag fick det :)

Väl framme i Jönköping så släpper Pappa av mig vid en fest som min bror var på. Så jag stannade där över en drink medans jag väntade på att Mamma skulle komma och hämta mig. Det var trevligt :)

Sedan kom mamma och vi körde hem till Vaggeryd. Väl framme i Vaggeryd så möter jag upp syrran och Sassa.

Vi går till en fest.. Det var trevligt där, man såg lite folk man känner igen :) Dock var det en utomhusfest med partytält och grejer. Men det blev ganska snabbt kallt.

Då får jag reda på att Andy är hemma över Påsk. (Han bor också i götet nu) Det visade sig att han också var på en fest, och bjöd dit oss. Den här festen var ju inomhus, mycket skönare! :)

Det var visst 2 fester "dörr i dörr" där man kände folk på båda festerna! Vissa hade man inte träffat på massor år! SVINSKOJ!!


Andy och Jag

Andy och Jag

Anders och Lina





Lina och Erik

Follow Sandra Gee ~ Blog

Här kommer en video på när ERIK bloggar om MIG ;)

Här försöker jag komma ihåg alla namn på alla glada Vaggeryds-bor

Sedan gick vi några stycken vidare till ytterligare en fest! Där var det också svinskoj!

Här kommer en video från den sista festen

Det kommer MER...! Självklart så gick jag ut i partystaden Vaggeryd på söndagen också :P

Men nu är jag trött och ska sova.. slänger upp bilder och videos från det imorgon ;)

1 kommentar:

ANONYMA kommentarer besvaras ej.