lördag 18 april 2009

Svensexa och Fest!


Jag såg en sån fin kille idag*

Är och jobbar i studion. Just nu är det en möhippa på plats här och sjunger.

Tidigare idag var det en svensexa.. Tog lite kort och filmade lite när han som ska gifta sig sjöng! Sjöng och sjöng.. det va det roligaste! Hihi! Han bjöd verkligen på sig själv! Det var ett härligt gäng! Jag lovade herrarna att lägga upp bilder och videos på dom här på bloggen ;)

Idag jobbar jag dock hela dagen.. Slutar kl 21.00.. Då blir det in i bilen, raka vägen hem..

In i duschen, sedan snabbfix. Sedan blir det att ta ett antal shots och lite vin. Äh! en shot minst blir det direkt när jag kommer hem haha :P

Sedan vet jag inte vart det bär av ikväll...?! Kanske blir det till samma ställe som killarna från svensexan ;)

Vem vet..? hehe inte jag iaf :P

Bilderna från svensexan kommer upp imorgon troligtvis.

Follow Sandra Gee ~ Blog

3 kommentarer:

  1. hej vännen hur är allt ;D? själv var jag äntligen ute och festade lite idag tycket att det allt var på tiden haha ;P

    SvaraRadera
  2. Det ska man göra, bjuda på sig själv =)

    SvaraRadera
  3. Vad e det du jobbar med för kul?

    SvaraRadera

ANONYMA kommentarer besvaras ej.