måndag 30 mars 2009

3 MÅL!! (Köksvägen)

Follow Sandra Gee ~ Blog

Sorry jag har haft fullt upp i helgen!
Många undrar hur jag mår och varför jag va så besviken på all otur jag har.. Jag kan säga att det var inget allvarligt..
Jag var väl lite överkänslig den kvällen.. Plus att flera negativa moment dök upp samma kväll.. Det blev lite mycket.. Och det som jag reagerade värst på, verkar som att det löser sig :)

--------

Annars så tränar jag en hel del nu och försöker äta rätt och bra! MÅSTE ju komma iform till musikvideoinspelningen till låten Hurricane, som är nu på lördag den 4 April :)

--------

Idag kom Pappa och brorsan hit från småland. Vi var i syrrans lägenhet och packade in det sista av hennes grejer in i flyttlasset. Sedan bjöd Pappa oss på mat.
TACK PAPPA! =)
Dock hade vi ont om tid, för jag skulle snart spela innebandymatch. SÅ det fick bli snabbmat! Pizzeria blev det. Inte bra, jag som ska äta rätt och så hehe.. Men det blev iaf ingen pizza, utan det fick bli en kebabsallad :P

Sedan iväg för att spela sista seriematchen!
Vi vann med 10-4 och jag gjorde 3 mål!!
ALLA 3 målen var likadana haha :P
"Köksvägen" som man kallar det!..
Det var riktigt skoj faktist!
Jag läste idag på hemsidan att jag fick "3 Lejon" (Matchens Lirare) på förra matchen! Alltid kul! =D

---------

Imorgon blir det att bosätta mig på gymet! Ska träna både styrka och kondition.. för att sedan basta i minst 1 timma haha.. Och till sist även sola! ;)
Sedan får vi se om något mer kul händer imån!? Eller om någon rolig nyhet dyker upp!

11 kommentarer:

  1. Kul att det går så bra på innebandyn, grattis till alla mål!

    Låter som om det kommer bli en svettig måndag minsann! Själv har jag inte tränat på över 2 veckor pga förkylningen jag trots allt fick. Denna vecka har jag fullbokat så det blir nog ingen träning heller och på söndag drar jag till Norge några dagar. Måste försöka klämma in några snabba promenader iaf!
    Ha en bra måndag på gymmet då!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Skickade mail till dig den 26:e. sandra_gee@hotmail.com stämmer det? Konstigt! Skickar igen då :) Skönt att saker verkar lösa sig gumman!

    SvaraRadera
  3. Gu va duktig du är med träningen! Nog för att du redan är fit och snygg men träning skadar aldrig ;)

    Vad tränar du som mest på gymet? styrka eller kondition?

    Basta i en timma? Jag pallar inte ens fem minuter. får typ panik. haha.

    Puss!

    SvaraRadera
  4. vad tycker du om bloglovin egentligen? har skrivit en inlägg ang det.. stämmer den? gå in och kommentera gärna!

    SvaraRadera
  5. Ja jag kör också bara mest styrka.. det är bara det som jag tycker är roligt. :) Konditionsträning är så ruskigt tråkigt :P Men försöker köra sånt i alla fall. Kanske att man bränner fett i bastu? I såna fall kör jag mer sånt ! haha.

    När är det ni ska spela in?

    SvaraRadera
  6. sv: jo min helg har varit lung om man säger så och fylld med mys. kram

    SvaraRadera
  7. Faan va roligt för dig, man blir ju avundsjuk :P
    snygg blogg också riktigt härlig :D

    SvaraRadera
  8. Jag ska flytta hemifrån för första gången och dessutom tillsammans med min pojkvän :)
    så de e spänande kolla gärna in imorn så får du se lägenheten å lite inredning och så när vi är klara med det :D kram

    SvaraRadera
  9. Hehe, en gång var det någon shomme som gjorde mål köksvägen i en hockeymatch. Passande nog tror jag han hette Kock hehe =)

    SvaraRadera

ANONYMA kommentarer besvaras ej.