lördag 21 mars 2009

Feber igen =(

Follow Sandra Gee ~ Blog
Jaha, då har man fått feber igen!! :(
Jag HATAR det här jävla influensaviruset! Det vill aldrig försvinna!!??
Jag är kokhet och jättesvag och ont i alla muskler och leder och allt som finns i kroppen :(


Idag har jag jobbat i studion som värdinna. Det var bara 1 evenemang där idag, en möhippa. Sedan har jag hjälpt syrran att flytta massa saker halva dagen.. KUL verkligen jättekul när man har feber :( hehe


Sedan blev det en hemmakväll framför tv:n till Robinsson och sitter nu och småsneglar på American Pie 2.. Helt avslagen är jag.. Kommer nog krypa in i sängen snart..

Får se ifall jag blir piggare imån så jag kan spela matchen..

6 kommentarer:

  1. Va kul att det är fler än jag som tycker om den låten. =)

    Tråkigt med din feber. Håller tummarna att bacillerna försvinner för gott sen när du vaknar imorrn!
    Vad för slags värdinnejobb har du?

    Sov så gott sen! :)

    Mvh // Carina

    SvaraRadera
  2. Jaa, läste vidare sen efter att jag lämnat kommentaren och läste att du är med i Baby Alice?!
    Häftigt. Kul att se att ni kända personer kan skriva till oss "vanliga dödliga".. haha ;)
    Känner iallafall igen namnet men kan inte komma på nån låt ni gjort. Får kolla det på youtube :)

    7 veckor?! Jeeeezeez!! Vad frustrerande.
    Och när inga mediciner hjälper dessutom.


    Jag jobbar som "mattant" annars. Haha. Knappt 25 år och är mattant. Började praktisera där redan när jag var 18.
    Och fått lite extrajobb med att ta hand om receptbanken på träningsprofilen.se som du säkert sett i min blogg eftersom jag har nämnt det 300ggr/inlägg ungefär. Haha ;)
    Utöver det är det massa träning som gäller.

    Du tränar också såg jag. Vad för träningsform och hur ofta kör du? Då du är frisk alltså ;)

    Ser fram emot att höra eran låt.
    Vet du ungefär när börjar säljas? Eller har ni en hemsida man kan lyssna på den först?


    Mvh // Carina

    SvaraRadera
  3. nja båda och tror jag, du? :)
    kram

    SvaraRadera
  4. Men stackare! Lider verkligen med dig! Och jag som gnäller för lite snorig näsa...
    Krya på dig tjejen!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Jag mår bara bra, ser att inte du gör det! tråkigt!

    Nej, dom bästa vann inte, men dom borde gjort det om inte domarjävlen dömde så fel.. Usch!

    Men mer tur i morgon...=)

    Kram Eve

    SvaraRadera
  6. Hoppas du blir frisk igen snart!
    förlåt hade missat din kommentar ibland alla röster ;/ med mig är det bara toppen ;D hur är det själv bortsätt från att du är sjuk :)?
    är det nåt speciellet du är glad över ;P?
    har inte hunnit med på bloglovin ännu så ligger ca 700 inlägg efter så har inte hängt med redigt men det kommer hehe ;P
    KRAM!

    SvaraRadera

ANONYMA kommentarer besvaras ej.