söndag 15 mars 2009

Inspelning av ny låt idag

Åh ändrade planer..
Ganska strax ska jag dra iväg till Skara och sjunga in en ny låt! :)
Ska bli svinkul! Jag tror att den låten kan bli grym!


Igår satt jag och syrran hemma och tittade på melodifestivalen m.m och gottade oss med popcorn, för att sedan bli sugna på godis :P Så vi stack till affären och köpte lite godis, men då blev vi helt plötsligt sugna på pizza.. Så det blev pizza också haha! Från och med måndag så ska jag skärpa mig med både mat och träning! NU JÄVLAR!!



Sitter här och lyssnar på Stay the Night med Alcazar på repeat haha :P



Follow Sandra Gee ~ Blog

3 kommentarer:

  1. Tjenixen...hur gick det att spela in låten??
    /Cleo

    SvaraRadera
  2. Grattis vad roligt! :) har du något youtubeklipp som man kan få se när du sjunger?

    www.thirstyforamore.blogg.se

    kolla gärna!

    SvaraRadera
  3. stark nog att tvångsklä honom i hela kläder ^^ han e mekaniker å skiter fullständigt i sånt haha :D

    SvaraRadera

ANONYMA kommentarer besvaras ej.