fredag 27 mars 2009

Jävla snorungar!!

JÄVLA SNORUNGAR!!

Jag blir så jävla förbannad!!
Jag älskar barn, men inte när de beter sig såhär.
Hela kvällen igår och nu alldeles nyss.. så bombaderar de mina rutor med snöbollar!!!
Det händer var och varannan kväll detta alltså...
Jag har redan fått en spricka i en ruta!


Jag bor nämligen precis brevid en låg-mellanstadieskola.Jag ringde nyss till skolan så lärarna fick säga till dom, Men det kommer säkert bara att trigga upp dom mer..

Follow Sandra Gee ~ Blog

5 kommentarer:

  1. Hahaha ja jag bor mitt imot en melanstadie skola och på kvällarna så har dom en ungdomsgård här oxå...visst börjar man kämna sig lite gammal och gaggig ...jag minns när jag gick till ungdomsgården när jag var i den åldern och dom i huset mitt imot skrek på oss att vi skulle hålla tyst...då skrek vi ju bara mer så det finns en stooor chanse att du har rätt i att du har triggat dom nu...lycka till ialla fall!
    /Cleo

    SvaraRadera
  2. blä så jobbigt!

    SvaraRadera
  3. Låna min hund? Jag har haft liknande problem, dock inte med en skola utan med en familj som hade lika många barn... :/ Hoppas att allt är bra med dig annars! kram

    SvaraRadera
  4. aa :) görs? ^^
    kram

    SvaraRadera
  5. Man får grosa/mula/trycka-ner-ungjävlarna-i-snön vid sånna tillfällen!=)

    SvaraRadera

ANONYMA kommentarer besvaras ej.