onsdag 25 mars 2009

Datorn är bränd!

Follow Sandra Gee ~ Blog
Jaha idag har jag typ inte kunnat sitta något vid datorn.. Helt plötsligt började den lukta brännt?!.. Jag visste inte vad det va..?! Trodde det var fläkten.. Men jag kan ingenting om datorer, så jag satte mig framför tv:n istället.. Och tittade för första gången på "Vem är den rätte för Rosing" Haha.. Han Hugo eller vad han hette va ju rätt söt. Men vem dejtar henne för kärlekens skull liksom? Alla va ju glamour och statuskåta haha!

Sedan blev det en filmkväll hemma hos Nadja! Vi tittade på "TAKEN".
En så jävla bra filM! Ni som inte har sett den, SE DEN!!


Sedan hem igen och rensade fläkten i datorn, och nu funkar den kanon igen! =)

3 kommentarer:

  1. Ja det kan jag göra! :) tjockare går lätt att fixa...bara synd vi har en bit emellan varandra. men blire någon spelning som jag kan fara på snart så kan jag fixa det åt dig :)

    SvaraRadera
  2. jag har hört att taken ska vara bra :) måste se den. Hoppas att allt är bra med dig! Kram

    SvaraRadera
  3. Min gamla dator brann.. Den startade bara helt plötsligt inte hehe, men sån tur var hade jag inget viktigt på den =)

    Alltså, vilka skitprogram det finns numera! Vem kollar på det där liksom? Vem bryr sig om vem som dejtar henne?

    SvaraRadera

ANONYMA kommentarer besvaras ej.