fredag 23 oktober 2009

PACKA!

Jahop.. nä nu är det väl dags att gå och sova snart.. MEN jag har inte packat ännu. Så det får jag väl ta och börja med direkt efter detta blogginlägg.

Varför jag packar?

Ja det ska jag förklara för er..

Jo saken är såhär att jag åker till USA imorgon!! Helt plötsligt!!!!!!!
Det ska bli så jäkla skoj, fast jag är livrädd för flygresan :s

Eller så ska jag bara åka till Jönköping ;) Dopet är ju på lördag.. Imorgon ska jag och syrran, brorsan, kanske pappa o fler..besöka Rosenlundsbadet för att njuta på relaxen!!

Dock är jag sugen på att leka lite i äventyrsbadet också!! JUST DET Sandra, glöm nu inte bikinin! För utan den kan du ju inte bada offentligt!! Eller??.....Nej trodde väl inte det!

Nä här kan jag fortsätta att skriva i evigheter, och då kommer jag ju aldrig i säng. Så det jag ville säga var bara att jag åker till Småland imorgon och stannar där i helgen =)

PUSS & GODNATT!

Follow Sandra Gee ~ Blog

2 kommentarer:

ANONYMA kommentarer besvaras ej.