tisdag 24 mars 2009

2 mål

Igår spelade jag ju match.. I första perioden spelade vi ut motståndarna. Jag gjorde 2 mål! Det va skönt som fan att det släppte.. att lite skott går INNANFÖR Ribban och Stolparna! :P
Men i andra och tredje perioden spelade vi helt plötsligt skitdåligt.. Ok, vi var bara 9 pers.. likaså var motståndarna 9 pers.. Vi hade forwards som spelade backar och lite ovana positioner sådär..
Till slut förlorade vi iaf med 6-3 :(

Idag har jag vart iväg på ett ärende sedan hem för att laga middag. Efter middagen blev jag så trött, så va tvungen att ta en powernap innan innebandyträningen.
Satte kl, men vakna kl 21 ca. Träningen började kl 20:00 hehe.. SÅ det blev ingen träning för mig idag. Men det var nog likabra, då jag har vart rätt slö hela dagen idag.. Trött i muskler och kroppen alltså..


Follow Sandra Gee ~ Blog

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ANONYMA kommentarer besvaras ej.