lördag 21 mars 2009

Fredagen

Follow Sandra Gee ~ Blog

Jaha idag har jag spelat innebandymatch. Vi vann med 6-0!

Jag gjorde tråkigt nog bara 1 mål och 1 assist tror jag.. Därimot som alltid, så hade jag 4 skott i ribban/kryssribban.. och 2 skott i hjälmen på målvakten.. HATAR RIBBAN och stolparna!!!

Annars var det en bra och kul match! Svinkul att så många i från herrlaget kom och tittade! Tack!

















Sedan blev det lugn hemmakväll med syrran.

Imån ska jag upp tidigt. Ska till studion och jobba värdinna.
Sedan blir det fika i stan.. För att sedan troligtvis bli en lugn hemmakväll igen.

Vi har B-lagsmatch på söndag.. Jag hoppas på att få spela :P Kan vara kul!


KRAM och Godnatt på er min underbara läsare!
//Sandra

1 kommentar:

  1. Haha alltså shit, stolparna och ribban är jag också väl bekant med ;p Snacka om att dom är ivägen haha! Borde inte få finnas.

    SvaraRadera

ANONYMA kommentarer besvaras ej.