tisdag 10 mars 2009

Viruset ska bort!

Hej..
Lite redovisning om vad jag gjort i helgen tills nu..

i fredags tittade jag på herrarnas innebandymatch, sen hem och somna direkt typ..

i lördags jobbade jag värdinna i studion. 3 stycken evenemang. 1 möhippa, 1 svensexa och en tjejfest.. Det va skojsigt..

Efter det så hade vi avslutningsfest i studion för izko, som praktiserade där i 2 veckor. Så det kom lite folk dit, inklusive Nadja och min syster! Det va jättekul! Dock så var jag nykter och körde..

i söndags spelade jag innebandymatch ganska tidigt.. SKoj som alltid! Men var ganska slö i kroppen, hehe..

Sedan blev det filmkväll med syrran.. 3 filmer blev det!
En av filmerna var "Gameplan". Så jääävla bra! Jag älskar den, vill se den snart igen! =)

idag har jag tränat innebandy..

imån blir det innebandymatch igen.. =D


-----------------


Alltså jag har ju fortfarande det där jävla influensa viruset.. 5 veckor nu snart tror jag :s Jag va ju hemma de 2 första veckorna och gjorde ingenting, mer än att kurera..

Jag blev bättre och trodde att jag var frisk.. Men kände ändå under de här 2 veckorna att jag var ganska slö och svag i kroppen på träningarna.. fattade inte varför.. Sedan kände jag helt plötsligt irritation i halsen.. i typ 3-4 dagar..

Jag tänkte 'Jag kan ju inte bli sjuk nu igen? jag va ju nyss sjuk?'

Men visst sen helt plötsligt var jag svindålig igen.. och har varit det i drygt 1 vecka nu igen.. Det sjuka är att det är fortfarande SAMMA virus som är kvar i min kropp..

SÅ jag ändrade taktiken lite ;)

Hjälpte det inte att vara hemma och kurera i 2 fucking långa tråkiga veckor, så tänker jag inte göra om det.. utan jag kör på med vardagen som jag brukar..
Börjar faktist känna mig lite bättre :)

Follow Sandra Gee ~ Blog

5 kommentarer:

  1. Thi hi! Kanske en bra idé att lura viruset! Ha en bäst tisdag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. oooh, vad kul =) jag tränade bara vanligt, styrka & lite kondition =)

    SvaraRadera
  3. Jo har nämt det tidigare. arbetar med porr ja

    SvaraRadera
  4. Hah! ja alltså det låter ju ganska illa men står för vad jag gör.
    Jobbar dock med massor av andra saker och porr är bara en del av vad jag gör.
    Äger ju och driver massa hemsidor hälften porr hälften helt andra saker bloggar m.m.m. upplysningsidor inom medicin osv osv.
    Säljer /bygger/byter/köper hemsidor lite av en internetmångsysslare .
    Är du emot porr? ja idag... ska jag mest sitta o rita ska lansera en lite rolig sida med min nya lilla pimpfigur. hehe du då? vad hittas på?

    SvaraRadera
  5. Vilken underbart vacker bild på dej! Fiin! =) Hoppas ditt dumma virus försvinner ngn gång! Segt värre! Kram

    SvaraRadera

ANONYMA kommentarer besvaras ej.