måndag 22 mars 2010

Min helg

Min helg har varit lugn och mysig, men jag har ändå rört på mig.
Min kropp är mör kan man minst säga hehe..

I fredags spelade jag innebandymatch.. Normalt så spelar jag som forward och titt som tätt spelar jag center. Men i fredags fick jag spela back. Jag måste säga att det var fruktansvärt kul!
På kvällen så tog jag det bara lugnt..
Vi öppnade ju vår lilla "Baby Alice Shop" i fredags om ni har missat det hehe ;)
Gå gärna in annars och ta en titt, för visst vill du väl gärna också ha en sådan här tröja! Haha :P

I lördags spelade jag innebandymatch igen. Även då fick jag spela back! Jag börjar vänja mig vid det här.. Riktigt kul! Synd bara att det enbart är en seriematch kvar..tror jag.
Jag fick även lägga en straff. det var skönt att få hänga upp den i krysset.. typ :P
På lördag kväll så hade jag och Nadja film-mys. Vi tittade på 3 filmer och jag stannade över natten.

Idag tittade vi på 2 filmer till. Bland annat "Brothers". Jag måste faktiskt tipsa er om den filmen, om ni inte redan har sett den.
Senare på eftermiddagen så passade jag och Nadja på att gå en promenad ute i den härliga solen :) Efter det gick jag hem och tog det lugnt i ett par timmar, sedan var det dags igen. En långpromenad med Philip!

Imorgon ska jag eventuellt gå en promenad med Philip på förmiddagen. Sedan på kvällen ska jag träna innebandy :)

Follow Sandra Gee ~ Blog

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ANONYMA kommentarer besvaras ej.