fredag 5 mars 2010

BABY ALICE: Positiva vibbar!

Baby Alice: Positiva vibbar och Hemlighetsmakeri. Nu håller vi tummarna! =))

KUL! Det börjar hända lite grejer nu igen! Både det ena och det andra och det tredje och det fjärde.. ;)
1* Våran nya studio är färdigbyggd, så självklart kommer vi att producera massor mer nya och fräscha låtar!
2*
Turnén för vår/sommar 2010 håller på att sättas, och det ser ut att bli en del gig för oss! Förhoppningsvis i din stad!

3*
Positiva vibbar angående n
y release! Mer kan jag inte säga i nuläget ;)
4*
Hemlighetsmakeri..... Mer än så kan jag heller inte säga i nuläget ;)


--------------------------------------------

Idag var jag i nköping och umgicks med Lion =)) Så mysig och han börjar göra så mycket framsteg :) Jag är säker på att han kommer att ta sina första steg inom en månad! =)
Han vill stå upp hela tiden! Självklart anv
änder han sig av stöd men han reser sig själv och i en kort stund kan han faktiskt stå själv! Och han är ändå bara 8 månader :)
Sen så har jag ju även spelat en innebandymatch med syrrans arbetskamrater! Vi körde småmål med 4 man på plan. Vi var 6 stycken och motståndarna var 14-16 stycken hahahahaha!



Vi spelade ut dom och ledde i stort sätt hela matchen.. men de sista 10 minuterna så tog dom igen, då vi var väldigt trötta med så få spelare hehe... Matchen slutade 16-13 till dem andra. Men kul var det! =)

Sedan fortsatte jag att mysa med Lion och hela familjen. Vi tittade på en rolig film..
Senare på kvällen åkte jag hem till Vaggeryd igen för att hämta mamma från jobbet (då jag hade fått låna hennes bil, TACK Mamma!).

-------------------------------------

Imorgon ska jag ju träna innebandy med SIK igen! Fast inte i Skillingaryds hall utan i Vaggeryds Sporthall (Mitt andra hem i yngre dar)!! Ska bli skoj! Sedan blir det stressigt hem för att fixa iordning sig för tjejkvällen hos Sassa! :) Follow Sandra Gee ~ Blog

1 kommentar:

  1. så söta ni är bägge två... träna försiktigt och ha en trevlig tjejkväll...kram

    SvaraRadera

ANONYMA kommentarer besvaras ej.