onsdag 24 mars 2010

YOU CAN DO IT !!!

Shit vad jag är pigg och munter!! =) Man mår sjukt bra av att ta hand om sig och röra på sig!
Jag vill framförallt tacka Hanna & Philip som sällskapar mig och hjälper mig med träningen på alla möjliga sätt =) TACK!!

Idag vaknade jag, åt lite frukost. Sedan kom Philip och hämtade upp mig för ett bra och givande pass på gymmet! Iaf för min del :P  Vi avslutade passet med avkopplande solarium!...

Sedan hem och äta mat! Grillspett och ris med sweetchilisås! :P
Därefter har jag tvättat och diskat och donat lite. Jag har tonvis med tvätt, om ni undrar varför jag tvättar så mycket hehe!

Nu kopplar jag av för en stund och passar då på att blogga lite..
Kl. 18:00 ska jag äta mat igen och därefter ska jag faktiskt åka till gymmet igen! Så det blir 2 gym-pass idag! (Självklart kör jag inte samma muskelgrupp) 
Kvällens pass består av att Pumpa lite muskler, Svettas som en galning, och självklart en hel del goa skratt med underbara Hanna!!

Snart ska jag nog vara i bra form!! Jag har 3 veckor på mig...
KOM IGEN NU SANDRA!!!! YOU CAN DO IT!!!! :P

Follow Sandra Gee ~ Blog

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ANONYMA kommentarer besvaras ej.