fredag 18 december 2009

Sjunga ballad

Ändrade planer för kvällen..

Syrran kommer ju, och vi skulle gå ut med några andra ikväll.. men folk kom inte från jobbet och syrrans vän som hon skulle träffa imorgon, kunde inte imorgon.. Så dom ska träffas idag och jag ska till Dj Auzern och sjunga lite på en skön ballad som vi skrivit ihop! =) <3 Jag älskar den verkligen!!
NU KAN DU LYSSNA PÅ LÅTEN. Klicka på någon av bilderna så kommer du till min Myspace sida. låten heter "Together as one".

Och alla som hör den blir helt förvånade över min röst..?
De trodde inte jag kunde sjunga lugna låtar.. haha Bara för att det enda de hört med mig är dance och eurolåtar med mycket power och drag i sången!...
Men tro mig, ni alla kommer få höra mig sjunga lugna låtar... När är frågan?.. Men ni kommer få höra iaf =D Och jag hoppas ni kommer att gilla vad ni hör...
PÖSS

Follow Sandra Gee ~ Blog

3 kommentarer:

  1. Ja, JAG vet ju att du kan sjunga ballader...vet att du kan sjunga olika genrer :) Lycka till då, ska bli kul och höra den sen, verkar skit go..de lilla jagf hört!! Kraam

    SvaraRadera
  2. Hej! Nu är verkligen vintern här. Sjukligt kallt och det blåser en massor. Man håller sej inne så mycket de går hihi. Allt bra med dig? Det var ett tag sen nu. Sluppit att bli förkyld? Jag låg och var tokförkyld i 2 veckor, men frisk nu. Puhhh. Vad har du för planer för Julafton? Ta hand om dig.

    SvaraRadera
  3. Mamma: Tack Mamma! Jo det gick bra.. Ska se om du kan få höra lite snart! ;)


    Angelica: Ja det e sjukt kallt and i don't like it.. Allt är bra här :) Jag har vart mer eller mindre förkyld hela tiden.. men senaste veckan har jag vart mycket bättre och piggare..
    Jag åker hem till småland över jul.

    Mvh
    Sandra

    SvaraRadera

ANONYMA kommentarer besvaras ej.