lördag 12 december 2009

Pizza - Idol Final - Klippning - Filmkväll

Jaha det blev alltså ingen
ensam myskväll för mig igår!

Brorsan och Seid kom ju hit.
Jag får be om ursäkt för deras
"roliga" blogginlägg här nedanför.
Som ni ser så såg inte

pizzan alls ut som en
degklump hehe :P





God blev pizzan också :P

Här sitter vi framför tv:n
och IDOL-Finalen!

Fan va gött att Erik vann!!











Efter Idol så tittade vi på "Cirkus Möller".
Då fick vi skratta en hel del kan jag säga!
Den delen med parodin på Bobby från
"Mammas Pojkar"... HAhahahahaha
den var så rolig!!

Efter det så blev det dags att ge
brorsan en kvälls-klippning!









Det blev rätt bra tyckte jag!
Jag klipper ju inte hår varje
dag precis, och framförallt
inte korthåriga frisyrer..
Så jag är nöjd faktiskt! :)











Och Klas verkade också
bli nöjd!















Vad tycker ni?













Såhär såg han ut innan
klippningen...




Efter att jag hade klippt
honom så tittade vi alla,
även mamma som var
hemkommen från jobbet
,
på film. Filmen hette

"Year One".
Filmen var hur rolig som helst!! Den måste ni bara se! Det är en komedi, en riktigt överdrivet rolig film HAHA!

-----------------------------------------------------

Ikväll ska jag på tjejkväll.. Vi ska ha Julfest! Party Party! Byta julklappar m.m

Follow Sandra Gee ~ Blog

2 kommentarer:

  1. pizzan där ser riktigt gött ut.....det ser ut som ni hade roligt när ni såg på idol..... vad duktig du e på att klippa, frisyren blev riktigt bra...kram

    SvaraRadera
  2. Hej, allt bra? Köpt alla julklappar i julstressen? Frissan blev riktigt bra Sandra. Ha en toppen dag. Kram Angelica

    SvaraRadera

ANONYMA kommentarer besvaras ej.