torsdag 17 december 2009

Jag blev filmad idag


Jaha idag har man blivit filmad på innebandyträningen..
De andra tjejerna hade redan blivit filmade när jag var i småland, så idag filmades jag och en tjej till..
Varför vi filmades? Jo det är för att vi ska se våra beteenden och reaktioner m.m så vi fick göra slagskott och dragskott både stillastående och i fart.. och vi skulle se hur vi passar på olika sätt m.m..
Jag tror det är en ganska bra grej. För jag menar så gör jag alltid när det gäller musiken.. Jag kollar jättemycket på videos efter gig för att se hur jag rör mig och sådär... Så att man kan förbättra sig till nästa gång :) Så det här är nog en utmärkt idé :)


Efter träningen så skulle hela laget titta på en div 1 match mellan Challengers & Warberg.. Challengers vann med 12-5 tror jag slutresultatet blev. Vi skulle spana in en spelare som spelade på samma position som oss själva och så skulle vi kolla extra noga på henne hur och vad hon gör på plan. Och så skulle vi fylla i papper om hur hon agerar i olika situationer på plan.


Imorgon kommer syrran hit till Göteborg <3

Follow Sandra Gee ~ Blog

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ANONYMA kommentarer besvaras ej.