fredag 11 december 2009

Ändrade planer för kvällen

Jaha nu har det blivit ändrade planer för kvällen. Det blir fortfarande Idol.. Men jag blir inte ensam :) Utan min bror och Seid kommer hit :) Jag åker ju hem till Göteborg på söndag så vi ska umgås lite. Så nu ska jag laga pizza till oss alla och så ska vi självklart titta på idol och Cirkus Möller :P

Men innan dess så ska jag hinna klippa bror
san... jag är inte så van att klippa hår över huvudtaget och framförallt inte korta frisyrer.. Och min bror är ju sjukt kräsen och petig så det är ju lite skrämmande tycker jag.. Tänk om det blir för jävligt?!?! hahaha

Nej det tror jag in
te.. Jag har klippt han en gång förut och jag trodde aldrig att jag skulle klara av det. Men det gick bra och tro det eller ej, Klas blev nöjd!! haha..


Jag hade så gärna viljat umgås med Lion lite också, men han är iväg med sin mamma på barnkalas hos en vän till mamman.. Så de skulle tydligen övernatta där ikväll :(

Ha nu en trevlig fredagskväll folket!!

Kram Sandra


Follow Sandra Gee ~ Blog

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ANONYMA kommentarer besvaras ej.