lördag 19 december 2009

Igår var jag ju hos Andreas (Dj Auzern) och skrev och sjöng in en ny refräng på en lugn och vacker ballad... Ja vacker, jag älskar den verkligen.. <3>Den är långt ifrån klar.. Men dem som hört den tycker verkligen om den. Så kul att höra =)
Extra kul att folk tycker om min lugna sångröst =) TACK ni ger mig pepp och styrka till att vilja bli ännu bättre! =) Jag älskar att kunna beröra folk! Speciellt med min sång... Så det känns underbart att höra :) Så tack tack!! =)

NU KAN DU LYSSNA PÅ LÅTEN. Klicka på någon av bilderna så kommer du till min Myspace sida. låten heter "Together as one".

Syrran kom ju till göteborg igår också.. Först var hon iväg på en fika med en vän. Men sedan så kom hon också till Andreas och var med lite när vi spelade in :)


Idag har vi haft en mysdag... Förutom att jag har tvättat och lagat mat m.m.. men annars så har vi i stort sett bara varit här hemma och myst och tittat på film och ätit popcorn m.m.. :P

Imorgon blir det till att packa.. Sen på kvällen ska jag spela innebandymatch.
Det är en hemmamatch i Lundbystrand 1.
Matchstart kl. 20:00.

Direkt efter matchen så åker vi hem till småland där jag ska vara över jul och nyår =) Det får bli jag som kör iom att klockan kommer vara rätt mycket och syrran ska jobba tidigt på måndag, så hon får sova under bilresan.. ;)


Hoppas ni alla haft en rolig och underhållande helg!! Själv har jag haft en vit helg ;)

Follow Sandra Gee ~ Blog

2 kommentarer:

  1. Jag önskar att jag också kunde sjunga - och jag är väldig imponerad på alla som klarar av det :)

    SvaraRadera
  2. hoppas att allt går bra med låte... längtar tills man få höra de...jo helgen här i falköping har oxå varit vit och kall...rolig har det varit för det mesta oxå trots att det har hänt lite saker som e mindre roliga...kram

    p.s söt du är på bilden .d.s

    SvaraRadera

ANONYMA kommentarer besvaras ej.