torsdag 3 december 2009

IDOL - TOVE vs WHITNEY HUSTON




















Hahaha FAN VA GÖTT att Tove ska få sjunga en
Whitney Huston låt på fredag!
Många som känner mig vet vad jag tycker om Tove! Jag tycker inte att hon är dålig.. Jag tycker att hon är grymt duktig på scen Bäst av de 3 finalister som är kvar.. Men därimot gillar jag inte hennes stil på scenen, även om jag tycker att hon är bra på scen. Det förvirrar säkert er.. Men saken är att hon bet
ér sig så sprattligt på scen.. Så jag tycker att hon tar upp hela scenen och tv rutan bra, MEN det är hennes scenspråk som jag inte gillar.
Och hennes sång är också helt ok! Men jag tycker i
nte om att hon vrider och vänder på varenda låt/genré hon får till en och samma genré.. Jag kan inte sätta fingret på vad den genrén heter, men aa så är det iaf.

Och jag har alltid sagt till dom som jag känner, som säger att hon sjunger grymt bra och är bäst att; Ja hon kan sjunga.. Men lååångt ifr
ån riktigt bra. "Sätt henne på en Whitney Huston låt (Powerballad) så ska ni se att hon aldrig kommer klara av det". Så här har jag alltid sagt..

NU KOMMER ÖGONBLICKET! Jag tror hon kommer döda låten.. Eller så vrider hon genrén till sin hippie-stil igen.. och det är isf bra gjort.. Men ÄR HON DUKTIG så ska hon klara av att sjunga i OLIKA GENRÈR!!


När artister kan sjunga olika genrér, det är då som jag tycker att dom är bra sångerskor/sångare!! För det är inte många som klarar av det!
Erik till exempel, Han har en rockröst rakt igenom,
svinduktig! Ändå klarar han av de flesta genrér hur bra som helst! Skulle inte förvåna mig om han fick en country-låt så skulle han klara av det hyfsat bra!


Nu blir säkert en hel del av er läsare sura på mig, men alla får ju ha sin egen åsikt och detta är min..

Follow Sandra Gee ~ Blog

2 kommentarer:

  1. sandra borde kanske ställa upp i idol :)

    SvaraRadera
  2. Kikar bara in och kollar om du fortfarande lever ;)

    Bor du fortf. kvar i Gbg? Jag flyttar hit nu till nyår! Har tagit tjänstledigt f.o.m 1jan 2010 och ett helt år framöver för att jobba i Gbg. =)

    Hoppas allt är bra med dig :)

    Kram// Carina

    SvaraRadera

ANONYMA kommentarer besvaras ej.