onsdag 4 februari 2009

Nattetid igen

Jaha.. idag har jag mått bra som f*n!! =) Sjukt pigg och glad!! =) vet inte varför dock?! Haha..
Det blev tyvärr ingen BodyPump med Pernilla idag, då hon hade en väldans mensvärk :(
Men imån blir det gym igen!



Pernilla, då jävlar! Jag ska pumpa som fan! Rygg tränar jag gärna.. men inte biceps.. det tränade jag idag.. Jag tränade biceps och axlar idag.. haha fråga mig inte varför.. brukar alltid träna biceps och triceps.. men men så triceps kan jag också köra imån :P haha


Nadja va med mig på gymet idag.. men hon bastade bara medans jag var inne och pumpade! Sedan hann tillomed jag basta i 30 minuter tillsammans med Nadja innan hon gav upp hihi! Det va skönt!


Nadja jag mår bra av att se dig mycket positivare och gladare nu! =) det ska du veta.


bloglovin

2 kommentarer:

ANONYMA kommentarer besvaras ej.