söndag 22 februari 2009

FREDAG förfest och sång

I Fredags blev det lite fest, fast festen igentligen skulle blivit av på lördagen. En vän ringde som man inte träffat på nåt år eller 2. Så han och hans vän kom förbi..


Det var en rätt kort och sent påkommen förfest.. Men fruktansvärt kul och tokig med gammal skön eurodisco HAHA!

Petteri, Nadja, Magnus


Här har vi då Petteri som hittade min ögonbindel (eller vad det heter) och använde den som en trosa haha!

Han är rätt flummigt go den här killen!



Jag slänger upp ett par videos från förfesten här nedan..
Så kan ni se själva. Vi var inte många med vi hade kul!
Lyssna här nu på Magnus otroligt dåliga med roliga rap...


Follow Sandra Gee ~ Blog




1 kommentar:

  1. Jag skulle till Idre, så nu är jag i fjällen och ska åka skidor :)

    Jag vet inte exakt, är nog att den ger ett intryck av att du anstränger dig med den och det gör den roligare att läsa :)

    SvaraRadera

ANONYMA kommentarer besvaras ej.